Gå til innhold

Dere med storebroren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du glad for storebror da du var liten og har dere et godt forhold i dag? Lurer fordi d ser ut som d blir storebror og lillesøster her <3

Anonymous poster hash: 83a0d...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kranglet som hund og katt! Hadde så lyst å være sammen med han, men jeg var jo selvsagt bare kjempeplagsom og fikk ikke lov. Og han elsket å plage meg, få meg til å hyle og skrike. Vi har et kjempegodt forhold i dag:)

Anonymous poster hash: 85d71...e15

Skrevet

Hadde et fantastisk forhold da og har det enda. 7 år mellom oss .

Anonymous poster hash: 2fe48...fa2

Skrevet

Har bare en stestorebror så blir ikke helt korrekt. Det er 3 år mellom oss og jeg var 3 da vi flyttet sammen. Vi hadde et hat/elskforhold. Lekte mye sammen , men var mye i tottene på hverandre som søsken flest. Vi hadde et godt forhold til jeg kom litt i tennårene. Han var litt dominerende og hadde mye han skulle si anngående de guttene jeg likte. Endte med at jeg trakk meg unna. Nå har vi lite kontakt, mest fordi vi har vært vårt liv, men jeg føler meg nok fortsatt litt underlegen og holder en viss avstand.

Anonymous poster hash: 95ba0...86c

Skrevet

Vi kranglet som hund og katt! Hadde så lyst å være sammen med han, men jeg var jo selvsagt bare kjempeplagsom og fikk ikke lov. Og han elsket å plage meg, få meg til å hyle og skrike. Vi har et kjempegodt forhold i dag:)

Anonymous poster hash: 85d71...e15

Signerer denne. Men vet om mange som har hatt en store søster som var i akkurat samme situasjon. Så tror ikke det har så mye å si hvilken kjønn som kommer;) krangler gjør vel de fleste uansett;)

Anonymous poster hash: a107e...c49

Skrevet

Har en 3 år eldre storebror og det har vært topp! Vi har alltid hatt et godt forhold, og han har alltid beskyttet og passet ekstra på meg:-)

Skrevet

Til tider turbulent i barndommen, men det finnes ikke noe bedre enn en storebror:)

Skrevet

Han er 14 år eldre enn meg så vi har aldri hatt så mye kontakt.

Anonymous poster hash: bf111...204
Skrevet

Er utrolig glad jeg vokste opp med storebror. Vi hadde utrolig mye selskap i hverandre, selv om vi var bitre fiender som små. Han slo, og var slem, men han passet alltid på, og jeg fikk være med han å leke. Jeg var alltid venn med han sine venner og ble med han på ting. Er 2,5 år mellom oss.
Vi er fortsatt gode venner den dag i dag, selv om vi er veldig forskjellige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...