Gå til innhold

Babyen satt ut av dobbeltsenga:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da har jeg fått prisen for dagens dårligste mor.. La en av tvillingene på 18 mnd inn i vår seng fordi det var så varmt inne på barnerommet og han gråt. Mannen skulle se etter ham mens jeg stelte meg, men så begyndte eldste på 5 og rope fra et annet rom. Mannen la syns som en pølse rundt babyen mens han løp inn til 5 årringen, pludselig hører jeg et hul og løper inn på rommet vårt. Der ligger han på magen på gulvet og gråter stakkar.. Ordnet seg fort, han sovnet igjen etter litt trøst og er god og rund, så ingen alvorlig skade skjedd, men grusom følelse å se ham ligge der i bare bleia på gulvet liksom.. Lille klumpen..

Anonymous poster hash: 70b1a...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, da har jeg fått prisen for dagens dårligste mor.. La en av tvillingene på 18 mnd inn i vår seng fordi det var så varmt inne på barnerommet og han gråt. Mannen skulle se etter ham mens jeg stelte meg, men så begyndte eldste på 5 og rope fra et annet rom. Mannen la syns som en pølse rundt babyen mens han løp inn til 5 årringen, pludselig hører jeg et hul og løper inn på rommet vårt. Der ligger han på magen på gulvet og gråter stakkar.. Ordnet seg fort, han sovnet igjen etter litt trøst og er god og rund, så ingen alvorlig skade skjedd, men grusom følelse å se ham ligge der i bare bleia på gulvet liksom.. Lille klumpen..

* la dyna som en pølse..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vel, han er ikke den første, og garantert ikke den siste heller...skikkelig dritkjipt, men det går stort sett veldig bra! Hadde de nå enda lært noe av det, disse små, men nei, neste gang er det rett mot kanten igjen, de har virkelig ingen tro på tyngdekraften disse små ;)

Skrevet

Det har skjedd med baby på 10mnd her også, jeg holdt lille, men h*n vrei seg ut av hånden som jeg holdt rundt. Lille landet på gulvet, men traff garderoben og fikk ett kutt i panna. Hadde verdens dårligste følelse, og følte meg som en skikkelig dårlig mor den dagen. Kjørte rett til legen så de fikk sett på det, og roet meg ned med at det skjer alle og uansett hvordan du som mor føler deg går det stortsett bra da babyene tåler mer enn vi tror. Men kjenner somsagt følelsen du sitter med.

Anonymous poster hash: d6f5b...9cf
Skrevet

18 måneder? Baby?

Anonymous poster hash: f45f1...97d
Gjest Angelstath
Skrevet

Samme jeg gjorde med mine twins... Men jeg var alene å MÅTTE på do.. Han er 5 nå og har ikke tatt skade av å deise i gulvet... Skyldfølelsen er der ennå..

Skrevet

18 måneder? Baby?

Ja, jeg vet ikke helt jeg.. Noen baby er han jo ikke i mine øyne, men med fare for å tirre opp de hissigste hønene her inne leste jeg en gang at man kan kaller dem "baby" til dem er 24 mnd.

Skrevet

Legger dere dyna som en pølse rundt en 18 mnd gammel unge, for at han ikke skal trille ut av senga? Ungen er jo 1 1/2 år

Anonymous poster hash: 6d86c...dcc
Skrevet

Det har skjedd med baby på 10mnd her også, jeg holdt lille, men h*n vrei seg ut av hånden som jeg holdt rundt. Lille landet på gulvet, men traff garderoben og fikk ett kutt i panna. Hadde verdens dårligste følelse, og følte meg som en skikkelig dårlig mor den dagen. Kjørte rett til legen så de fikk sett på det, og roet meg ned med at det skjer alle og uansett hvordan du som mor føler deg går det stortsett bra da babyene tåler mer enn vi tror. Men kjenner somsagt følelsen du sitter med.

Anonymous poster hash: d6f5b...9cf

Huff, det hørtes ekkelt ut. Godt det gikk bra;) HI

Skrevet

Samme jeg gjorde med mine twins... Men jeg var alene å MÅTTE på do.. Han er 5 nå og har ikke tatt skade av å deise i gulvet... Skyldfølelsen er der ennå..

;)

Skrevet

Tror jeg slår deg der ja. Skjedde flere ganger med tvillingene mine. Særlig hun som var propell og våknet hver time en periode. Var så trøtt atte.... Grusom følelse når du våkner og senser at babyen er på vei ut av senga uten at du rekker å hindre at hun faller ut.

Ettåringen her har falt ut av senga en gang. Hadde ammet om natten, måtte på do og han sov da jeg lister meg ut.

Det går som regel bra, tror det er fordi de er så slappe i kroppen.

Skrevet

Legger dere dyna som en pølse rundt en 18 mnd gammel unge, for at han ikke skal trille ut av senga? Ungen er jo 1 1/2 år

Anonymous poster hash: 6d86c...dcc

Akkurat det var vel bare noe han gjorde uten å tenke videre over det, for det har jo ingen hensikt og nei, det er ikke noe vi "gjør".. Gjorde det da de var spede, så det henger vel igjen. Han trodde vel bare at han skulle være vekk 30 sek..

Skrevet

18 mnder? Da ramlet min ned av et møbel hver dag.. "Klare selv".. :P

Skrevet

18 mnder? Da ramlet min ned av et møbel hver dag.. "Klare selv".. :P

De ramler mye her og, men ikke fullt så mye mens de sover;)

Skrevet

Den eneste som har skada seg her av å dette ut sv senga, var eldste når hun var fire. Hun pådro seg faktisk kragebensbrudd.

Et tips er å legge en madrass på gulvet om natta. Men når junior her stupte ut av senga hadde den selvsagt flytta seg :/

Skrevet

Den eneste som har skada seg her av å dette ut sv senga, var eldste når hun var fire. Hun pådro seg faktisk kragebensbrudd.

Et tips er å legge en madrass på gulvet om natta. Men når junior her stupte ut av senga hadde den selvsagt flytta seg :/

Jeg brakk faktisk benet selv da jeg var 4 år og gallt ut mine foreldre sin seng. Men vi hoppet og lekte, og jeg ramlet stygt ned.

Tåler litt mer disse tykke små, nå holdt jeg på å skrive "baby" igjen, men småfolka da;)

HI

Skrevet

For det første så er ikke en som er 18 mnder en baby!

Sønnen min var vel bare 6-7 månender når jeg klarte det samme,men det gikk helt fint med han selv om jeg selvsagt fikk veldig dårlig samvitighet for det.

Heldigvis fikk han ikke så mye som ett sår en gang.

Skrevet

Min var ikke mange måneder da jeg skulle amme han på natten i vår seng, men sovnet av under seansen. Våknet av gråting og skjønte jo med en gang at han hadde falt ut av sengen vår. Fant han i søppelbøtten som stod ved siden av sengen!:o DA hadde jeg kjempedårlig samvittighet! Men han er 10 år i dag og høyst oppegående:)

Anonymous poster hash: 3f748...4cb

Skrevet

18 måneder? Baby?

Ja, jeg vet ikke helt jeg.. Noen baby er han jo ikke i mine øyne, men med fare for å tirre opp de hissigste hønene her inne leste jeg en gang at man kan kaller dem "baby" til dem er 24 mnd.

Okei, da er jeg med..

Jeg mente bestemt du hadde skrevet feil alder, og skulle ha skrevet 8 måneder eller noe, ungen er jo 1,5 år. Godt det gikk fint med gutten :-)

Skrevet

Min var ikke mange måneder da jeg skulle amme han på natten i vår seng, men sovnet av under seansen. Våknet av gråting og skjønte jo med en gang at han hadde falt ut av sengen vår. Fant han i søppelbøtten som stod ved siden av sengen!:o DA hadde jeg kjempedårlig samvittighet! Men han er 10 år i dag og høyst oppegående:)

Anonymous poster hash: 3f748...4cb

Haha, ikke meningen å le, men søpla liksom.. Huff ;)

Skrevet

Hehe, min er 16 mnd, og detter jevnlig ned fra seng, sofa, stoler osv... Klatrer overalt, skal klare selv. Som oftest har han full kontroll på hvor enden av møblene er, men det hender rett som det er at han blir litt ivrig. 

Men en gang da han var ca 10 mnd falt han halvveis ned trappa! DET var ille! Jeg trodde grinden var lukket, men det var den ikke! Jeg har helt vilt dårlig samvittighet, men ser ikke ut til å ha tatt skade av det. Men det kunne gått riktig så galt... Huff  :kjefte:  :cry: 

Anonymous poster hash: 95ce1...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...