Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Vi hadde spaghetti :-P Anonymous poster hash: 3f531...0f7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Hærlig sommervær her, så i dag ble det nakkekoteletter som stort sett lager seg selv mens jeg nøt sola på verandaen Anonymous poster hash: bd44a...df3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Gresk salat og ytrefilet av svin fylt med feta og persille Anonymous poster hash: 1ab2a...25d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Fiskekaker, brokkoli og blomkål. Hoi hoi så spennende Anonymous poster hash: 327ca...dd6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Spaghetti her også, med bolognesesaus. Anonymous poster hash: 5fe2a...e8c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Fajitas, hadde noen tortillalefser veimøte kvitte oss med :-) Anonymous poster hash: 99af2...791
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Vi hadde pølser og potetmos i ildfastform og grønnsaker. Anonymous poster hash: 32afb...fbb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Kjøttkaker med poteter, brun saus og stuing(?). Kjempegodt:-) Anonymous poster hash: b33ce...89e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Ovnsbakt laks med couscous, løk, paprika og revet gulrot Anonymous poster hash: f5018...ce2
Honningmelon Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Her er alle tre barna borte på overnatting, så ble salat på meg. Mannen jobber.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Idag ble det havregrøt med rosiner😃 Havregrøt til middag? Det er jo frokost eller kvelds. Hørtes stusselig ut... Men du er kanskje alene uten barn? Her hadde vi ovnsbakt laks, med rømmedressing, poteter og grønnsaker. Anonymous poster hash: bef28...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Idag ble det havregrøt med rosiner😃Havregrøt til middag? Det er jo frokost eller kvelds. Hørtes stusselig ut... Men du er kanskje alene uten barn? Her hadde vi ovnsbakt laks, med rømmedressing, poteter og grønnsaker. Anonymous poster hash: bef28...ce4 kjære vene - la nå folk være i fred med middagene sine! Anonymous poster hash: 5c405...b66
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Indisk her, med både naan og mango lassi. Ferie og pøsregn = god tid til baking og putring i grytene Anonymous poster hash: af412...430
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Idag ble det havregrøt med rosiner😃Havregrøt til middag? Det er jo frokost eller kvelds. Hørtes stusselig ut... Men du er kanskje alene uten barn? Her hadde vi ovnsbakt laks, med rømmedressing, poteter og grønnsaker. Anonymous poster hash: bef28...ce4 Hender at jeg og ungene spiser havregrynsgrøt til middag de dagene det er ekstra travelt. Litt tamt ja, men mat er mat Og uansett mye bedre enn pølser og annen halv/helfabrikat.... Anonymous poster hash: bd44a...df3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Ble ingen middag her i dag. Anonymous poster hash: 2c4ab...62c Anonymous poster hash: 2c4ab...62c
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Idag ble det havregrøt med rosiner😃Havregrøt til middag? Det er jo frokost eller kvelds. Hørtes stusselig ut... Men du er kanskje alene uten barn? Her hadde vi ovnsbakt laks, med rømmedressing, poteter og grønnsaker. Anonymous poster hash: bef28...ce4 Avogtil har man ikke noe valg😃 og det er sunt, og datteren min liker det kjempegodt😃
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Mat er for tiden et nødvendig onde, så jeg har egentlig lagt all kjøkkeninnsats på hylla inntil videre. Men endte med at vi lagde en kylling/pasta/rømmesalat-greie nå til kvelds. Heldigvis har jeg familien med meg på at yoghurt, frukt, is og vann er fullverdig kost til alle måltider så lenge det er over 28 grader ute
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Havregrøt sunt? I likehet med mange andre tar du feil der. Jeg trodde også det samme før, inntil jeg leste boka til Pål Jåbekk. Havregryn høres stusselig ut uansett! I følge ernærings- og treningsfysiolog Pål Jåbekk er ikke mennesker skapt for å spise korn pga det inneholder proteiner og antibeitestoffer som kan skade tarmene, ergo noe av den største feilen mange gjør i kostholdet sitt. Etter at jeg kuttet ut korn (spiser det kanskje ett par ganger i året), har jeg fått et helt nytt liv; aldri oppblåst, stabil vekt, ingen kviser m.m. Synd at helsemyndighetene feilinformerer og påstår at korn er så sunt. Vi hadde torsk med gul løk til middag + sellerirot Ovnsbakt Vi spiser mye animalsk, sunt, godt og mettende Anonymous poster hash: b8828...796
det er berre mordi Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Heimelaga fiskekaker i ein knakande god heimelaga brun saus, kålstuing (eller det blei litt meir kålsuppe enn stuing), samt nypoteter og gulrot ferdigkjøpt frå butikken. Veldig vaksent og mange husmorpoeng. I morgon trur eg at eg skeier ut med pølser og stappe.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Havregrøt sunt? I likehet med mange andre tar du feil der. Jeg trodde også det samme før, inntil jeg leste boka til Pål Jåbekk. Havregryn høres stusselig ut uansett! I følge ernærings- og treningsfysiolog Pål Jåbekk er ikke mennesker skapt for å spise korn pga det inneholder proteiner og antibeitestoffer som kan skade tarmene, ergo noe av den største feilen mange gjør i kostholdet sitt. Etter at jeg kuttet ut korn (spiser det kanskje ett par ganger i året), har jeg fått et helt nytt liv; aldri oppblåst, stabil vekt, ingen kviser m.m. Synd at helsemyndighetene feilinformerer og påstår at korn er så sunt. Vi hadde torsk med gul løk til middag + sellerirot Ovnsbakt Vi spiser mye animalsk, sunt, godt og mettende Anonymous poster hash: b8828...796 Herlighet, ba hun om din mening Anonymous poster hash: f5018...ce2
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 Havregrøt sunt? I likehet med mange andre tar du feil der. Jeg trodde også det samme før, inntil jeg leste boka til Pål Jåbekk. Havregryn høres stusselig ut uansett! I følge ernærings- og treningsfysiolog Pål Jåbekk er ikke mennesker skapt for å spise korn pga det inneholder proteiner og antibeitestoffer som kan skade tarmene, ergo noe av den største feilen mange gjør i kostholdet sitt. Etter at jeg kuttet ut korn (spiser det kanskje ett par ganger i året), har jeg fått et helt nytt liv; aldri oppblåst, stabil vekt, ingen kviser m.m. Synd at helsemyndighetene feilinformerer og påstår at korn er så sunt. Vi hadde torsk med gul løk til middag + sellerirot Ovnsbakt Vi spiser mye animalsk, sunt, godt og mettende Anonymous poster hash: b8828...796 Du vet at når alternativet er ingen middag i det hele tatt tror jeg nok at havregrøten kan passere😉 blir forresten aldri oppblåst av korn så jeg tror vi tar sjansen jeg😃
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 Havregrøt regnes som middag her også. Det er godt og veldig mettende. Ble middag til kvelds her idag siden vi har vært og badet hele dagen. Barna hadde pasta og pølse. Jeg hadde 1/4 vannmelon, 4 crabstiks med majones og noen få osteskiver. Kvalme og dårlig matlyst lenge leve.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå