Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på FB og håper noen kan hjelpe meg litt.

Jeg er administrator for en åpen gruppe, men hvordan får jeg lagt ut noe der uten at det også kommer opp på min egen side og alle mine venners sider? Hjelp!

Anonymous poster hash: 9e9c2...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert på FB og håper noen kan hjelpe meg litt.

Jeg er administrator for en åpen gruppe, men hvordan får jeg lagt ut noe der uten at det også kommer opp på min egen side og alle mine venners sider? Hjelp!

Hvorfor er du administrator hvis du ikke kan dette? 

Anonymous poster hash: d11b8...e97

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på FB og håper noen kan hjelpe meg litt.Jeg er administrator for en åpen gruppe, men hvordan får jeg lagt ut noe der uten at det også kommer opp på min egen side og alle mine venners sider? Hjelp!Anonymous poster hash: 9e9c2...556

Hvorfor er du administrator hvis du ikke kan dette?  Anonymous poster hash: d11b8...e97
Det er ikke noen stor seriøs gruppe. Bare noe vi leker med og det er mest naturlig at jeg styrer det.

Vet du hvordan jeg gjør det?

Skrevet

Jeg er ingen ekspert heller... Men legger du det ikke bare ut på gruppen da? Hvis det er en lukket gruppe, så er det ingen andre enn de som er der som får se det.

Anonymous poster hash: f610e...c80
Skrevet

Å ja, nå så jeg at du skrev det var en åpen gruppe. Da vet jeg ikke......

Anonymous poster hash: f610e...c80
Skrevet

Jeg er ingen ekspert heller... Men legger du det ikke bare ut på gruppen da? Hvis det er en lukket gruppe, så er det ingen andre enn de som er der som får se det. Anonymous poster hash: f610e...c80

Til å begynne med kom det bare frem på gruppens sider og hos medlemmene, men den siste tiden, omtrent den siste uka, fungerer det ikke sån lengre. Samme hva jeg gjør kommer det på min side og spres til alle venner selv om jeg tror jeg gjør akkurat som før.

Skrevet

Det går ikke på åpen gruppe.

For at det ikke skal komme på veggen til vennene dine må du lukke gruppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...