Gå til innhold

Inspirert: er 75E stort for en dame på 160 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte større bher når jeg var gravid, er nå 7 mnd siden fødselen og de bhene er for små! Ammer ikke lenger heller. Har nå på meg en 75D, og det ene brystet er litt større enn det andre og tyyyter ut. 75E er størrelsen jeg bruker som passer, men den ene jeg hadde i rett størrelse ble ødelagt i vask og økonomien tillater ikke bh-kjøp for øyeblikket, så får bare gå med pupper som tyter ut i en for liten minimizerbh.. 

Kan det være for store bryster som gir meg vondt i ryggen? Hadde en 75C før og det var mer enn nok!! 

Anonymous poster hash: b96e4...416
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg er 20 kg overvektig, 180 høy og bruker 80E. Så ja, det veldig stort både i omkrets og cup for en som er så lav.

Anonymous poster hash: 3f060...d15

Skrevet

Ja! Det er stort

Anonymous poster hash: 0bfc1...043

Skrevet

Nå, to år etter fødselen bruker jeg 65f/g. Tok mål rett før jeg ble gravid, før brukte jeg 75d. Er 160 cm høy, veier 54 kg. Før jeg ble gravid veide jeg rundt 65, men alikevel trengte jeg faktisk 65 i omkrets. Prøvd å blitt målt?

(Puppene mine tyter ut av alle bher nå, men de ser alikevel ikke så fryktelig store ut. De tyter ut fordi de er slappe og tomme. Jeg hater dem...)

Uansett, om 75e er din riktige størrelse, eller om det kanskje er 65g, så tremger de ikke være "for store", kan hende de passer kroppen din perfekt. Mer enn størrelsen på bhen som har noe å si

Anonymous poster hash: 1f244...bf1

Skrevet

Ja det er stort. Og kan selvsagt være årsaken til ryggvondt! Jeg plagdes selv mye med nakke, rygg og brystmuskler, men dette bedret seg etter jeg begynte med uttøyinger og styrketrening :)

Jeg er selv 161 og 58 kg. 70E.

Anonymous poster hash: 9e2dd...128

Skrevet

Jeg er 164, og bruker 65E. Synes det er mer enn stort nok, så 75E er mye, ja ;) 

Anonymous poster hash: 2bac7...881
Skrevet

Jeg er 2 cm lavere enn deg og bruker 75 G/H, Jeg sliter tidvis med nakkevondt, men ikke ryggvondt. Om nakkesmertene kommer pga store bryster vet jeg ikke, men det er nok rimelig å tenke at nakken ikke blir bedre av frontpartiet ;)

Vi er alle forskjellige, og 75 E kan være for tungt for deg. Pass på at du bruker gode bh´er med god støtte, det hjelper for ryggen.

Skrevet

152 høy. 60 kg. 65 h. Passer meg perfekt. Ikke noen plager.

Skrevet

Jeg er 167 og bruker 75J. Waaaaaay too much, gleder meg til å slutte å amme...

Anonymous poster hash: 8dd6c...e42

Skrevet

Dersom du ikke allerede er undervektig, anbefaler jeg deg å prøve å gå ned noen kilo - er budsjettet stramt, så er det jo også en god grunn til å knipe inn litt!

Min bryststørrelse varierer veldig ifht noen få kg forskjell på vekta på et visst punkt. Jeg er litt høyere enn deg og bruker 70e når jeg veier 66 kg og når jeg veier 63 er d absolutt ikke for trangt....

Anonymous poster hash: e4819...5ba
Skrevet

Jeg er 165 og bruker 75e. Synes ikke det ser rart ut på meg, jeg har litt former og er ikke spinkel, så føler ikke at det ser veldig stort ut.

Men er nok lurt å investere i en god BH, ja. Og få målt deg i en undertøysforretning.

Skrevet

Jeg er 161 cm, og bruker 70G, men det er change sine str. da. For synes ikke jeg har så store pupper.

Anonymous poster hash: a2a31...b6b
Skrevet

Jeg gikk ned et par størrelser etter ammepeeiode to. Jeg var 70e/F. Nå har jeg gått litt ned i vekt i tillegg, så er enda en str mindre. Jeg elsker det. Klær passer både over skuldre og pupper! Jeg kan velge alle mulige snitt! Trenger ikke tenke på at jeg må ha en V -hals for ikke å bli rund, liten og feit! Det er en ny verden:)

Til deg HI; Det er superviktig at BHen du velger sitter godt rundt ryggen og at du retter deg opp i øvre del av ryggen. Ellers får du bare vondt. Jeg har hatt lite problemer med rygg- kanskje jeg var heldig?

Skrevet

Jeg er 160 høy og bruker 70 g/h. Brukte 75 e før jeg ble målt i undertøysbutikk. Synes ikke mine er så veldig store da, tror det er mange som bruker feil størrelse, og at det derfor høres stort ut.

Anonymous poster hash: bdcb2...b88

Skrevet

Jeg er 162 og bruker 70 a :(

Anonymous poster hash: 41d29...eb4

Skrevet

Jeg er 163 cm og bruker 65G, så i cupen har vi vel ca lik størrelse.

Puppene mine er ikke gigantiske men hadde ikke klaget om de var litt mindre sånn at jeg kunne ha kjøpt bher i vanlig butikk. De ser ikke unormalt store ut, og er heller ikke det.

Skrevet

Jeg er 163 og veier 51 kg. Å bruker 75e. Hvor mye veier du da? (Ikke sånn frekt ment) men da får man et inntrykk av hva som er greia:) eneste plagene jeg har er å finne bh - er som passer.

Anonymous poster hash: 8ddaf...a02

Skrevet

Veier 60kg etter fødselen så skal ned til 55 så kanskje jeg mister en bh-størrelse da?

HI

Skrevet

Jeg er 162 og bruker 70 a :(

Anonymous poster hash: 41d29...eb4

Jeg er 163 og bruker 70b... Er en av dem som ikke klarer å se for seg hvor stor en e-cup er en gang! Høres enormt ut! Unnskyld..ikke negativt ment altså 😊 Høres tungt ut for ryggen ja!

Anonymous poster hash: dc039...e9f

Skrevet

Veier 60kg etter fødselen så skal ned til 55 så kanskje jeg mister en bh-størrelse da?

HI

Det skal du ikke se bort i fra;) men jeg syns ikke du har for store pupper. Men jeg har store selv da;) men hadde prøvd å gått ned i vekt først. Så kan du jo vurdere å gjøre kanskje noe med det hvis det fortsatt plager deg. Kan jo eventuelt høre med folk spm har peil på ryggsmerter og pupper;)

Anonymous poster hash: 8ddaf...a02

Skrevet

Jeg er 162, normalvektig og bruker 65G. Men, de er litt av noen slafselurver synes jeg selv. (Veldig selvkritisk og misfornøyd når jeg sliter med å finne en normal bikini topp) har aldri fått noen særlig kommentarer på at de er gigantiske. Passer inn i normale klær og ser ikke unaturlige ut. Bare litt vanskelig å kjøpe bher, that's it. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...