Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg begynte i ny jobb i februar og har prøvetid på 6 mnd... Jeg har gjort to ganske så alvorlige feil som har satt selskapet i dårlig lys, jeg har tatt fullt ansvar enda det var under oppsyn/opplæring så sjefen sa til meg at dette burde de to andre også ha oppdaget. Den siste uken har jeg klart å ha 2-3 slurvefeil og jeg får så dårlig samvittighet, jeg oppdager de som regel selv -men blir nesten helt oppgitt på egne vegner at det er mulig. Går litt på autopilot og jeg angrer sånn på at jeg ikke dobbeltsjekket (enda jeg gjorde det også) - selvtilttsknekk! Nå er jeg redd for at jeg ikke har jobb etter prøvetiden... Er der vanlig å bli sagt opp etter prøvetid? Har man et møte hvor man oppsummerer hvordan tiden har gått eller ikke gått for å så bestemme seg for ansettelse.. Eller er jeg fast ansatt fra og med 01.august ? - ellers tror jeg sjefen er fornøyd med meg, men jeg ikke meg selv da jeg vet at jeg kan bedre... Denne selvfølelsen svinger fra dag til dag... Jeg trives veldig og trives ikke pågrunn av presset... Hvordan kan jeg bli en bedre og bedre likt av med kollegaer? Anonymous poster hash: 82dbb...6d2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg tror at så lenge du har tatt ansvar og lagt deg flat så går det fint. De aller fleste har gjort feil, men det er hvordan man håndterer det som betyr noe. Jeg gjorde en relativt kjip feil tidlig i mitt arbeidsforhold og fikk bare gode tilbakemeldinger fra sjefen siden jeg selv gikk til han og tok på meg ansvaret uten forbehold. Anonymous poster hash: 9a2e5...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå