Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Ungen min skal på badetur i badeland med ei venninne i morgen tidlig og badedrakten hennes er sporløst borte. Jeg husker klart å ha tatt den ut av tørketrommel og brettet den sammen men har nå lett gjennom klesskapet til henne til søsknene og mitt eget, samt alle andre tenkelige og utenkelige steder og borte er den. Ikke rekker jeg å skaffe ny heller siden de skal dra tidlig, det må vel gå greit om hun bader i en truse? Hun er 7,5. Hadde det vært stranda hadde jeg automatisk bare brukt truse og ikke tenkt mer på det, men er jo litt andreledes når de skal i basseng. Anonymous poster hash: a03e8...6fe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Venninna eller ei annen har kanskje en å låne bort? Anonymous poster hash: 66096...503
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Det hadde vært en ide men de har 4 størrelser forskjell i klær så funker dårlig og vi bor på et veldig lite sted så er ikke noen med barn i samme størrelse som er hjemme rundt her akkurat nå. Jaja det ordner seg på en eller annen måte Anonymous poster hash: a03e8...6fe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 I badeland er det alltid noe badetøy å få kjøpt. Koster skjorta, men kanskje like greit. Vil tippe ei bommulstruse kjennes kald og er våt hele tiden, samt går tregt i sklier Anonymous poster hash: d074a...56d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Huff,ikke send henne i truse er du snill. Let litt til,om ikke kjøp ny i badeland. Anonymous poster hash: dd7a8...a8d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 og - ikke putt dem i tørketrommel - det ødelegger elastikken.... Anonymous poster hash: 272aa...d78
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Har hun en "surfeshorts" eller lignende? Det fungerer bra. Anonymous poster hash: 272aa...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå