Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Er 64dager siden første dag i forgie mens, har jevnlig tatt tester men de har vært negativ, begynte å blø i går å trodde jeg fikk mensen men blødde bare bittelitt? I dag har jeg ikke blødd å heller ikke i natt :-O Skjønner ingenting jeg, og nei jeg bruker ikke prevensjon. Anonymous poster hash: 40fc4...ae2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Hvis du gjør riktig med testingen, så kan du ikke være gravid. Da ville du jo vært et stykke på vei nå og det ville slått ut på rest. Ville gitt det litt lenger tid, og tatt en tur tul lege om ikke mensen kommer tilbake. Anonymous poster hash: 20e45...77d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Hvis du gjør riktig med testingen, så kan du ikke være gravid. Da ville du jo vært et stykke på vei nå og det ville slått ut på rest. Ville gitt det litt lenger tid, og tatt en tur tul lege om ikke mensen kommer tilbake. Anonymous poster hash: 20e45...77d Er vel ikke så mange måter og teste på? Anonymous poster hash: 40fc4...ae2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Hva er sjansene for at jeg er gravid men inne har nok hcg i urin til at det slår ut? Hi Anonymous poster hash: 40fc4...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå