Gå til innhold

Gav mannen et ultimatum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn. Jeg vil ikke ha flere pga hans latskap. Han vil ha en til.

Gav ha. Et ultimatum. Han fortsetter å være lat, og vi får ikke flere. Han skjerper seg, og vi får en til. Holder han det ikke går jeg fra han.

Slemt av meg?

Anonymous poster hash: 56840...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: c7064...29e

Skrevet

Hva hjelper det deg å gå fra ham og bli alene med tre små?

Jeg hadde forventet at han endret seg i lang tid før jeg vurderte å få enda et barn, siden å sitte der alene med tre barn er noe helt annet enn å være alene med to.

Skrevet

Så han må være flink frem til unnfangelsen av en til da? Hva tilsier at han fortsetter å bidra etter at tredje barnet er født?

Skrevet

Satte det samme her. Var kjempe flink i en periode. Nå er det som før. Og jeg er gravid :P så får håpe det hjelper når han får se sitt første fødte barn. Har barn fra før av :P

Anonymous poster hash: 717c5...447

Skrevet

Innse at han aldri vil endre seg, og ta din beslutning basert på det. Om han likevel blir flinkere så er det en bonus.

Å stille ultimatumet er idioti, for du lurer bare deg selv

Anonymous poster hash: 87f6a...69a

Skrevet

Har han ikke klart å legge bort latskapen med se første barna, så gjør han ikke det med nr 3 heller. Og du lager ikke barn nr 3 for så å gå i fra han!! Herlighet, her har du da barn å tenke på. Jeg foreslår at du fropper nr 3. 

Jeg hadde nesten samme problematikk som deg. Der var ikke mannen lat, men jobbet altfor mye, og prioriterte jobben før meg og barna. Jeg har vært MYE alene med barna. Så kommer han å vil ha nr 3. Lover gull og grønne skoger, skal være mer hjemme, jobbe mindre osv. Særlig….. Når han ikke har hatt tid til å prioritere de 2 han allerede har, hvorfor i all verden skulle noe bli annerledes med nr 3? Jeg nektet, ba han om å i stedet prioritere di han allerede har. Hva tror du skjedde? Vare mer hjemme i 3-4 uker, men så gikk alt rett tilbake til "normalen".

Å få et til barn er en stoooor avgjørelse. Du får ikke et barn med en du egentlig har tanker om at du kan gå i fra.

Anonymous poster hash: 3562e...d20
Skrevet

Modig av deg.

Anonymous poster hash: ca579...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...