Gå til innhold

Sykepleier/helsesekretær, ang kateterinnsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått opplæring om dette og vil gjerne bli litt forklart hvordan dette gjøres før jeg kommer i den situasjonen. Hva finner man fram og hva gir man til legene og hvilken rekkefølge.

Anonymous poster hash: 1ef0c...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til legene? Ingenting.. Man fikser det sjøl! Les prosedyren først!

Anonymous poster hash: 22b7c...aab

Skrevet

Gå inn å les de interne prosedyrene, meget sjelden det er leger som gjør det, med unntak av urologer...

Anonymous poster hash: b2b74...a52

Skrevet

Ehm, du gjør ikke dette hvis du ikke har fått verken opplæring eller har vært borti det før... Da ber du om å få en annen til å gjøre det mens du ser på og leser prosedyren. Spl.

Anonymous poster hash: 54cf7...877

Skrevet

Gå inn på pps på jobb å les prosedyren. Deretter blir du med å ser på første gang, før du prøver deg selv. Ha med deg en kollega til du føler deg sikker. Spl

Anonymous poster hash: a1139...d5d

Skrevet

Legene gjør dette med sekretærens hjelp på legekontoret. Jeg har blitt fortalt for lenge siden hvordan dette gjøres, men aldri vært med i praksis. Vi har ikke noe interne prosedyrehefter her. Kan ikke spør den eneste andre kollegaen heller for hun vil ikke hjelpe meg og lære(Mener jeg burde kunne dette etter å blitt fortalt for 1 år siden)så derfor spør jeg her om noen av dere har vært borti dette? Tenkte jeg uansett kunne spør. Uansett skjer dette sjelden der men kan ikke skade og høre.

Skrevet

Takk for tips. :)

Skrevet

Helseservice håndboken. Står noe der mener jeg å huske .

Anonymous poster hash: 1a1be...c11
Skrevet

Da skal jeg se om jeg kan finne den igjen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...