Gå til innhold

Begge guttene har lært å svømme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så stolt av gutta mine på 5 og 7 år som i løpet av 2,5 uker på Mallorca har lært seg både å svømme og stupe.

Intensiv svømmeopplæring med instruktør hver dag i 10 dager (30 min pr gutt).

Begge svømmer godt og nå gleder jeg meg til å komme hjem for å svømme og bade masse i løpet av sommeren.

Sorry, er bare såååå stolt. Særlig fordi eldste var ganske utrygg i vann før ferien, men nå hopper han, dukker, svømmer og stuper som bare det

Anonymous poster hash: cd628...859

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Så gøy!

Min snart 7 åring svømmer som en fisk og mellomstore som akkurat har fylt 4 år svømmer noenlunde, riktignok med armringer på - men har bevegelsene godt inne. Svømming er vikig!

Skrevet

Det er lov å være stolt av slikt :). Så flott.

Skrevet

Våre største svømte også "ganske" tidlig synes vi :-) Hærlig når svømmeferdighetene mestres! Trygghet i hverdagen (i alle fall etter en stund)! ♡ ♡

Største var 4 år og 4 mnd.

Neste manglet 1 mnd på å bli 5 år.

Her er kun babysvømming og besøk i svømmehallen som har ført til resultatet :) :) :) :)

Skrevet

Herlig! Ekstremt viktig at barna blir trygge i vann! - Flyter de og kan ha hodet under vann uten å være redde, drukner de ikke!

VI har brukt den laaaangsomme metoden med svømming osv. Men fra hun var 5 år var hun komfortabel med å være på dypt vann. Svømmeteknikken er litt så som så, men det er da noe fremdrift (det er morsommere å dykke ned enn å svømme)

Anonymous poster hash: 382ee...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...