Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Er bare så stolt av gutta mine på 5 og 7 år som i løpet av 2,5 uker på Mallorca har lært seg både å svømme og stupe. Intensiv svømmeopplæring med instruktør hver dag i 10 dager (30 min pr gutt). Begge svømmer godt og nå gleder jeg meg til å komme hjem for å svømme og bade masse i løpet av sommeren. Sorry, er bare såååå stolt. Særlig fordi eldste var ganske utrygg i vann før ferien, men nå hopper han, dukker, svømmer og stuper som bare det Anonymous poster hash: cd628...859
Gjest Julia1984 Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Så gøy! Min snart 7 åring svømmer som en fisk og mellomstore som akkurat har fylt 4 år svømmer noenlunde, riktignok med armringer på - men har bevegelsene godt inne. Svømming er vikig!
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Våre største svømte også "ganske" tidlig synes vi :-) Hærlig når svømmeferdighetene mestres! Trygghet i hverdagen (i alle fall etter en stund)! ♡ ♡ Største var 4 år og 4 mnd. Neste manglet 1 mnd på å bli 5 år. Her er kun babysvømming og besøk i svømmehallen som har ført til resultatet :) :)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Herlig! Ekstremt viktig at barna blir trygge i vann! - Flyter de og kan ha hodet under vann uten å være redde, drukner de ikke! VI har brukt den laaaangsomme metoden med svømming osv. Men fra hun var 5 år var hun komfortabel med å være på dypt vann. Svømmeteknikken er litt så som så, men det er da noe fremdrift (det er morsommere å dykke ned enn å svømme) Anonymous poster hash: 382ee...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå