Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Dette er sønnen min på 7 år. Han blir veldig fort brun (ser hvit ut her pga lyset), spesielt i nakken. Men på halsen blir han flekkete. La først merke til det i fjor, syns han så så skitten ut og prøvde å vaske men det gikk jo ikke bort. Nå er det altså sånn igjen, ser ut som det fargede hudlaget utenpå et flekkete, evt. "revner" men huden er glatt å ta på. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: d4920...da7
<3 2G <3 Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Sånn ser jeg ut pga solen. Gikk litt fort her. Jeg hadde litt atopisk eksem som barn, blir sånn når sola kommer. Spesielt på hender, føtter og hals. Endret 8. juli 2014 av <3 2G <3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Sånn ser jeg ut pga solen. Takk for svar. Er det kun på ett område på deg også? Resten av kroppen hans blir veldig brun, og fargen er helt jevn og fin. hi Anonymous poster hash: d4920...da7
catchbaby Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Sånn har jeg og. På armen der huden er tynneste opp mot albuleddet. Kun der. Blir også fort og er veldig brun
<3 2G <3 Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Jeg har for første gang fått en del farge på kroppen.( er 33år ) Er ganske så bleik i utgangspunktet. Ser også skitten ut på fingerleddene... Soleksem ble det kaldt da jeg var liten. Endret 8. juli 2014 av <3 2G <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå