Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Sier du syk eller sjuk? Anonymous poster hash: 2ef38...ee3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Sjuk. Jeg bor på bygda og later ikke som at jeg er fin. Jeg snakker brei dialekt. Anonymous poster hash: 52bc0...dff
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Syk Anonymous poster hash: 9097b...d8f Født og oppvokst, og bor midt i Hamar sentrum. Alltid sagt syk. Sier også Elverum slik det skrives, og ikke Ælvrum som mange sier. Anonymous poster hash: 9097b...d8f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Syk Anonymous poster hash: 9097b...d8f Født og oppvokst, og bor midt i Hamar sentrum. Alltid sagt syk. Sier også Elverum slik det skrives, og ikke Ælvrum som mange sier. Anonymous poster hash: 9097b...d8f Hamar er jo mer Oppland enn Hedmark da. Selv om det er Hedmark. Anonymous poster hash: 43b38...aec
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Sjuk opprinnelig, men syk nå. Bodd i Oslo i 20 år. Dialektpåvirket og forvirret. 😉 Anonymous poster hash: f030b...ad2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Sjuk opprinnelig, men syk nå. Bodd i Oslo i 20 år. Dialektpåvirket og forvirret. 😉 Anonymous poster hash: f030b...ad2 Men sier fortsatt Ælverum. Anonymous poster hash: f030b...ad2
Gjest Minnieropptatt Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Sjuk. Jeg bor på bygda og later ikke som at jeg er fin. Jeg snakker brei dialekt. Anonymous poster hash: 52bc0...dff Hakke noe med hvordan du prater det vel? Jeg sier både sjuk og syk, men er ikke fra Hedmark heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå