Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Har mange slitne jakker og regntøy som holder iallefall en halv sesong til. Arv fra store til lillesøster osv. Litt slitt, litt korte i armen ogsv. Kjøper dere alt nytt til høsten igjen eller brukes alt så lenge man kan? Jeg sliter med å klare å kvitte meg med ting, men det er mye stygt. Anonymous poster hash: 3a71c...da5
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Brukar til det er for lite eller for slitt. Sparar kun på spesielle plagg, resten går ut av huset som arv, til fretex eller i boss.
Lille krøll Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Det som ikke passer, er ødelagt, er stygt eller ikke passer årstiden ryker. Enten til innsamling eller i boksen til neste unge. Vær hard med deg selv og føl deg vel med å ta en beslutning. 😃
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Synes det er så vanskelig å kaste. Er det for lite, har jeg ingen problem med å gi bort. Sparer på ekstremt lite. Det er disse overgangene jeg sliter med. Nå har jenta på 7år 3 tegnsett som er litt kort i armene, mangler strikk eller er lappet. I tillegg har hun en gore tex jakke og fin regnjakke som passer. Hun trenger regnsett på skolen, hjemme og på utegruppen hun er i. Jeg blir så reddvi skal stå uten, men får meg ikke helt til å kjøpe nytt da vi jo har noe i huset. Anonymous poster hash: 3a71c...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå