Gå til innhold

hjemme hos svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter med en småfrustrert mann :)

lurer vell egentlig hvor ofte dere har sex når dere er på besøk hjemme hos familie og har med egne barn?

hva er "normalen" om det finnest noe slikt

Anonymous poster hash: a8e88...263
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Sex hos svigers? Så krise er det ikke å være en uke uten altså.

Anonymous poster hash: cb631...585
Skrevet

Og hvor lykkelig er han da?

Skrevet

Og hvor lykkelig er han da?

Han måler heldigvis ikke lykken sin i antall ligg pr uke, så det klarer han helt fint å avstå :)

Anonymous poster hash: cb631...585

Skrevet

Aldri, helt ærlig :)

Anonymous poster hash: caf2e...dff
Skrevet

Jeg kan fint ha sex når vi er på ferie hos svigers, men sliter mer med sexlysten når vi er hos mine foreldre, av en eller annen grunn...;-) Mannen har ingen 'problemer' uansett hvor vi befinner oss!

Anonymous poster hash: 3faf1...c88

Skrevet

etter vår standard i sex livet, så sier det meg at dere enten har så det suser, både før og etter svigers besøket.

eller så lyver han så det renner..

Skrevet

Her hadde vi ikke sex på 3 mnd, gikk helt fint, jeg gnikket bare litt på mannen i stedet! Jeg ble gravid, dårlig og trøtt, vi mistet i MA så sex var ikke i tankene, så var det renselsesprosessen før vi kunne hoppe til køys, så ja 3 mnd uten sex og vi klarte oss! Men for å svare på spm ditt! Vil dere ha sex hos svigers, så har dere sex hos svigers, så enkelt er det ;)

Anonymous poster hash: f7477...de2

Skrevet

Jeg kan fint ha sex når vi er på ferie hos svigers, men sliter mer med sexlysten når vi er hos mine foreldre, av en eller annen grunn...;-) Mannen har ingen 'problemer' uansett hvor vi befinner oss!

hva tror du det er som gjør at du har mindre lyst hjemme hos dine foreldre?

-mann

Skrevet

Dette blir rent hypotetisk, siden våre foreldre bor såpass nærme at det ikke er naturlig å overnatte;

Hvis barna sover på samme rom: aldri. Hvis vi har eget rom; når vi måtte ha lyst og anledning. Uansett blir det nok sikkert sjeldnere enn vanlig siden det alltid er mye styr på tur og når man bor hos andre.

Skrevet

Her hadde vi ikke sex på 3 mnd, gikk helt fint, jeg gnikket bare litt på mannen i stedet! Jeg ble gravid, dårlig og trøtt, vi mistet i MA så sex var ikke i tankene, så var det renselsesprosessen før vi kunne hoppe til køys, så ja 3 mnd uten sex og vi klarte oss! Men for å svare på spm ditt! Vil dere ha sex hos svigers, så har dere sex hos svigers, så enkelt er det ;)

jo den er grei. da hadde nok jeg også fint kunnet avstå i den situasjon der som du beskriv.

men i dette tilfellet er vi hos svigers, og jeg føler meg som 16 igjen. vi har lov, men vi får ikke lov.. er hele tiden noe som kommer i veien.

Skrevet

Jeg orker heller ikke hos svigers, altså. Er altfor redd for å bli hørt, det hadde blitt så pinlig at jeg måtte skilt meg!

Kan jo ikke skille meg fra egne foreldre, så hos dem er det totalt uaktuelt.

Anonymous poster hash: e4283...c14

Skrevet

Her hadde vi ikke sex på 3 mnd, gikk helt fint, jeg gnikket bare litt på mannen i stedet! Jeg ble gravid, dårlig og trøtt, vi mistet i MA så sex var ikke i tankene, så var det renselsesprosessen før vi kunne hoppe til køys, så ja 3 mnd uten sex og vi klarte oss! Men for å svare på spm ditt! Vil dere ha sex hos svigers, så har dere sex hos svigers, så enkelt er det ;)Anonymous poster hash: f7477...de2

jo den er grei. da hadde nok jeg også fint kunnet avstå i den situasjon der som du beskriv.men i dette tilfellet er vi hos svigers, og jeg føler meg som 16 igjen. vi har lov, men vi får ikke lov.. er hele tiden noe som kommer i veien. Anonymous poster hash: a8e88...263
Hvem sier at dere ikke får lov,svigers? Dere er vel voksne mennesker som bestemmer selv! Det er jo bare ekstra pirrende vil jeg si ;)

Skrevet

-mann

Neimen om jeg vet helt sikkert... Mulig jeg på en måte slapper mindre av hjemme. Stresser muligens litt med å være 'flink datter' der, selv om det er helt unødvendig. Har jo et godt forhold til foreldrene mine:-)

Skrevet

-mann

Neimen om jeg vet helt sikkert... Mulig jeg på en måte slapper mindre av hjemme. Stresser muligens litt med å være 'flink datter' der, selv om det er helt unødvendig. Har jo et godt forhold til foreldrene mine:-)

pappa, og hans nye kjæreste satt å flørtet het, da hun plutselig brøt ut: "nei det kan vi jo ikke! sønnen din sitter jo her" og pappa svarte: "ja, han vet meget godt hva som foregår der inne, han gjør jo det samme selv :P"

Skrevet

Aldri.

Gjesterommet ligger vegg i vegg med deres soverom, og huset er fra 1930 med papirtynne vegger.

Anonymous poster hash: a040b...44a

Skrevet

Her hadde vi ikke sex på 3 mnd, gikk helt fint, jeg gnikket bare litt på mannen i stedet! Jeg ble gravid, dårlig og trøtt, vi mistet i MA så sex var ikke i tankene, så var det renselsesprosessen før vi kunne hoppe til køys, så ja 3 mnd uten sex og vi klarte oss! Men for å svare på spm ditt! Vil dere ha sex hos svigers, så har dere sex hos svigers, så enkelt er det ;)Anonymous poster hash: f7477...de2

jo den er grei. da hadde nok jeg også fint kunnet avstå i den situasjon der som du beskriv.men i dette tilfellet er vi hos svigers, og jeg føler meg som 16 igjen. vi har lov, men vi får ikke lov.. er hele tiden noe som kommer i veien. Anonymous poster hash: a8e88...263
Hvem sier at dere ikke får lov,svigers? Dere er vel voksne mennesker som bestemmer selv! Det er jo bare ekstra pirrende vil jeg si ;)Anonymous poster hash: f7477...de2
Da vet vi at du er sinnsyk.

Anonymous poster hash: 9db86...3ed

Skrevet

Hvem sier at dere ikke får lov,svigers? Dere er vel voksne mennesker som bestemmer selv! Det er jo bare ekstra pirrende vil jeg si ;)Anonymous poster hash: f7477...de2
Da vet vi at du er sinnsyk. Anonymous poster hash: 9db86...3ed
Hahaha, den var god ;) og hvorfor er jeg sinnsyk da?? Det blir jo på en måte litt sånn "hemmelig" å ha sex med foreldre uvitende i hus! For jeg mente jo selvsagt ikke i den form at man hyler som en stukken gris under akten ;-)

Sinnsyk jaja, det var nytt for meg!

Skrevet

Aldri!

Anonymous poster hash: cfcaf...952

Skrevet

Har hatt sex hos svigers utallige ganger, vi bodde begge hjemme da vi ble sammen.

Anonymous poster hash: 17804...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...