Gå til innhold

exsen min er i hode heletiden :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over et år siden det ble slutt og jeg har ikke prata med han siden. Jeg ser han overalt. I personer som ligner, i drømmene, i hva andre snakker om. Bildet av han forsvinner aldri :(

 

Anonymous poster hash: 6b9f3...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan få han "ut" av livet :(

 

Anonymous poster hash: 6b9f3...327

Skrevet

Det går over :)
Jeg var som deg, nå hadde jeg ikke ofret han en tanke om jeg gikk forbi han i byen. Føltes temmelig håpløst i en periode da.



Anonymous poster hash: 0f122...fb5
Skrevet

Alt som fungerte for meg var å kutte ut absolutt alt. Ikke kikke på facebook, slette nummeret, etc.



Anonymous poster hash: 0f122...fb5
Skrevet

Finn deg en "rebound". Altså bare en kjekkas, som får deg på andre tanker. Trenger ikke nødvendigvis å være kjærestemateriale eller noe sånt. Bare en som du kan ha sex med osv. Som får tankene dine over på noe annet :) 



Anonymous poster hash: a73b8...31e
Skrevet

Har hatt en prøveperiode med et kort kjæresteforhold. Har prøvd å dra ut. Er ikke venn på facebook og ikke tlf nummer og ingen bilder. Hvorfor er det fortsatt slik? Jeg savner han :( samtidig kan jeg vet han aldri blir endel av livet igjen på grunn av vold og rus.. dette ødelegg livsgnisten min :(

 

Anonymous poster hash: 6b9f3...327

Skrevet

 

Finn deg en "rebound". Altså bare en kjekkas, som får deg på andre tanker. Trenger ikke nødvendigvis å være kjærestemateriale eller noe sånt. Bare en som du kan ha sex med osv. Som får tankene dine over på noe annet :)

 

Anonymous poster hash: a73b8...31e

 

 

Dette kan være det verste rådet for enkelte, som kan gjøre en sterkt deprimert. Ikke et bra råd.

 

Anonymous poster hash: 0f122...fb5

Skrevet

Dette er vanskelig :(

 

Anonymous poster hash: 6b9f3...327

Skrevet

 

Finn deg en "rebound". Altså bare en kjekkas, som får deg på andre tanker. Trenger ikke nødvendigvis å være kjærestemateriale eller noe sånt. Bare en som du kan ha sex med osv. Som får tankene dine over på noe annet :)

 

Anonymous poster hash: a73b8...31e

Dårligste rådet ever!! Sånt blir det nesten alltid noe tull av...

 

 

Anonymous poster hash: f1e91...386

Skrevet

Rebound. For meg endte det med enda mere tull ja. Bare mere nedpå. Typisk idiot som ringer hver dag selv om jeg ikke vil mer. Desperat hankatt som skal gjøre alt og være med på alt og ikke tar et nei for et nei.. han er slitsom og det ødelegger bare mer.

 

Jeg vil bare få dette ene mennesket som jeg føker kjærlighet for ut av hodet.. tro meg. Prøver alt godt i livet. Men i hvisse perioder er det uholdbart hvor godt jeg ser han i mitt hode. :( dette er ubeskrivelig. Savn? Aner ikke hvorfor jeg ikke fjermer følelsene og minner, bildet av han. Ansiktet hans. :(

 

Anonymous poster hash: 6b9f3...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...