Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Har bodd her ei lita stund og jeg synes det er merkelig at rundt omkring regner det mens her oppe er det ikke mye regn. Naboer sier at Neskollen er litt merkelig mtp på uvær. Det er blitt meldt store deler med regn og torden, men her er det så vidt det regner. Flere som synes det samme som meg? Anonymous poster hash: 48b38...b4c
*Smiley* Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Ei jeg kjenner sier det samme.. Uværet kommer ikke
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Vi har bodd her i tre år og dette har vi faktisk snakket om mange ganger. Mindre snø, regn og uvær enn feks i Oslo. Heeelt greit for meg altså! Anonymous poster hash: 1f153...cd7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Vi har bodd her i tre år og dette har vi faktisk snakket om mange ganger. Mindre snø, regn og uvær enn feks i Oslo. Heeelt greit for meg altså! Anonymous poster hash: 1f153...cd7 Såpass ja... Har bodd i Jessheim før jeg flyttet hit, og der høljer det ned mye mens her ingenting. Klager ikke altså syns bare det er litt merkelig Anonymous poster hash: 48b38...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå