Gå til innhold

Jeg slanker meg og har oppdaget noe rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått ned ca 15% og nå kjenner jeg en veldig lykkefølelse når jeg er sulten. Vanskelig å forklare men det er nesten som en rus. Får frysninger på ryggen og energinivået bobler. Noen som har væt borti dette fenomenet?

Anonymous poster hash: e1a86...c5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært borti det. Har slitt med spiseforstyrrelse, og da ble virkelig sultfølelsen som en rus for meg. Det er jo ikke så rart. Man blir glad når man når mål og kjenner mestringsfølelse. Når man kjenner sult, betyr jo det at man har kontroll, og ikke kaster seg over all mat. 

Anonymous poster hash: 2ab46...244
Skrevet

Kjent det noen ganger ja. Kanskje det er en følelse som stemmer med spiseforstyrrelse, ikke vet jeg, men jeg har aldri hatt det såvidt jeg vet. Jeg har alltid vært slank, og VIL alltid være slank. Da må jeg jo klipe inn på inntaket en gang i blant, særlig etter perioder der jeg har kost meg masse. Når jeg klarer det blir jeg selvsagt fornøyd!

Jeg har en mental vektgrense og går jeg over denne vil jeg automatisk ned. Grensa er 63. Og jeg har ligget mellom 57 og 64 hele mitt voksne liv, foruten graviditeter da jeg har bikket 90(har aldri gjort meg noe å være pløsete som gravid).

Anonymous poster hash: 6c496...43a

Skrevet

Jeg hadde også det slik før. Hadde slanket med og oppnådd målet mitt. Hadde ikke spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 4cb6a...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...