Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #26 Skrevet 8. juli 2014 Høres ut som en grei plan. Si i butikken at du skal på intervju, så hjelper de deg å finne noe som passer deg og anledningen. Anonymous poster hash: 80189...07f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #27 Skrevet 8. juli 2014 Pga tatoveringer på begge underarmene mener jeg det er best å skjule de i første omgang eller tenker jeg feil? Blir det mørkeblå skjørtet med beige sko. Nå blir det en skjorte/bluse. Så er jeg i mål:) Takk for hjelpen alle sammen Hi Anonymous poster hash: 6fe80...600
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #28 Skrevet 8. juli 2014 Menne... hvor skal Starbucks åpne da? Eller er det på Gardemoen? *sugen på Chai Tea Latte* Anonymous poster hash: c8379...222
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #29 Skrevet 8. juli 2014 Mitt tips er å høre på mannen din og ikke stresse for mye. Kle deg litt penere enn du tror du normalt bør kle deg til denne stillingen til vanlig - jeg ville kledd medgi noe av det du allerede har hjemme! Men en ting mener jeg ikke er et valg - skjult tattisene om du kan på intervjuet. Det er aldri et pluss med mindre du søker stilling som tatovør. Anonymous poster hash: a586b...f7e
Monica Skrevet 8. juli 2014 #30 Skrevet 8. juli 2014 Starbucks åpner i Drammen i august, men godt mulig det åpner flere steder i Norge og. Du som ville ha chai latte, er Starbucks sin søt, eller mer krydret? Liker det selv, synes det bare er mange som er kvalmende søte.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #31 Skrevet 8. juli 2014 Den er nok mer krydret. Absolutt ikke for søt. Knallgod! Anonymous poster hash: c8379...222
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #32 Skrevet 8. juli 2014 Tror de fleste vil forvente dress. Trenger ikke være mørk, men kanskje litt feminin. Alternativt hvit crisp skjorte og dressbukser. Anonymous poster hash: 394dd...cbc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #33 Skrevet 8. juli 2014 Tror Starbucks kommer til Jessheim å? Anonymous poster hash: f8bde...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå