Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Skal på svenskeshopping i dag. Handler som regel en del mat.Skriver handleliste nå.Hva pleier dere å kjøpe??? Anonymous poster hash: a7ceb...f4d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Mat og ting. Anonymous poster hash: 73b53...2af
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Røyk, proteinshake, kyllingfilé, bacon,smoothie-poser til ungene, såpe-artikler,dopapir/tørkerull,yoghurt,svinefilé,alevo-barer,hello kitty/nysgjerrige nils-tørket frukt i små esker, capri-sonne,druer og bær,papaya Anonymous poster hash: ddda0...c7b
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Har berre vore der ein gong, handla øl på systemet, veldig godt utvalg.
Neffi78 Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Kjøtt, toalett-papir, vaskemiddler, caprisone, brus, smågodt, alkohol
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Det som er billig i Sverige er gjerne de dårlige/usunne varene som godteri, tobakk, alkohol, kjøtt og bacon av dårlig kvalitet etc. Noen kupp/funn kan man dog gjøre: gresk yog, keso og tilsvarende meieriprodukter, ost, nøtter/frø, det er et større utvalg av "helsekost"-varianter av mel og sånt i butikkene, tannkrem, bedre utvalg av fermentert grønt på glass, proteinpulver/barer og annet kosttilskudd, toalettpapir og selvsagt drikkevarer av ymse slag. Anonymous poster hash: 96313...84b
Tjofsen Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Mat og litt godis på matbutikken. Går mye i kjøttvarer. Tanntråd, kremer og diverse på apoteket. Bare på tanntråden sparer jeg nesten 100 kr pr pakke. Koster ca 50 svenske kr mot rundt 140 norske.
Blomstogbier Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Aller mest kylling.. Masse, masse kylling (kjøper ikke noe kylling i Norge!). Ellers potetgull, brus, vaskemiddel, litt spesielle ting de ikke har i Norge.
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Tørrmat av alle slag (pasta, ris frø osv) og varer man ikke får tak i, evt det er vrient å få tak i her hjemme. Fint lite kjøtt, alkohol og godteri, men noe sjokolade, og gubben kjøper Kilkenny. Sauser som mangoraja, kald bearnaise og lemon curd handles også der. Skriver sjelden handleliste, men siger rundt i butikkene og plukker med meg det jeg ser vi bruker en del av, eller har lyst til å prøve.
bøllefrøet_mitt Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Laktosefrie meierivarer, yoghurt, godteri, tørka frukt, melkefri mat. Og alt som ser fristende ut
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Mange brett med 24 colabokser på og drøssevis av godteri i løsvekt Bacon blir det en del av også. Anonymous poster hash: 2a1cf...11a
Modesty Blaise. Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Nå har vi hus i Sverige, så vi tar ukeshandelen her hver uke. Så jeg kan vel svare nesten alt Men det jeg syns er lurt å kjøpe er: Kjøttpålegg, ost, andebryst, store kjøttstykker (ferske), spekemat, egg, kaffe og barnemat / grøt. Fisk er en god del dyrere enn hjemme, det samme med endel frukt og grønt. Ellers så er det rett og slett bedre utvalg, så det er lett å plukke med seg ting vi normalt sett ikke ville kjøpt
Gjest Pusikatt Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 Av diverse 80-tallsminner kjøper jeg Jane Helen shampoo og balsam. Kun for gøy og nostalgi. Gleder meg til Sverigetur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå