Gå til innhold

Synes dere jeg er tykk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 59237...a03

post-42-149768_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 59237...a03

post-42-151270_thumb.jpg

Skrevet

Helt vanlig er du! :) ikke tykk, ikke tynn! :) Syns du er fin jeg!

 

Anonymous poster hash: 56f5f...577

Skrevet

Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse.

 

Anonymous poster hash: 2fa62...3cc

Skrevet

Syns ikke du er tykk nei. Men litt slapp i fisken kanskje?

 

Anonymous poster hash: 058cc...1af

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse.

 

Anonymous poster hash: 2fa62...3cc

Hva i himmelens navn og rike er i veien med den??? Jammen glad for at du ikke har sett mine🙊

Skrevet

 

Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse.

 

Anonymous poster hash: 2fa62...3cc

Hva i himmelens navn og rike er i veien med den??? Jammen glad for at du ikke har sett mine🙊
Jeg er faktisk helt enig med den undertøys-kommentaren. Jeg tror denne kroppen kunne blitt smashing med nytt undertøy!

 

 

Anonymous poster hash: 058cc...1af

Skrevet

Nei.



Anonymous poster hash: df82c...3f7
Skrevet

Undertøyet ser forjævlig ut, håper ikke du går i stramme bukser med det der under. Trusekaaant. Fyttigrisen, med mindre du nærmer deg 55-60 år burde du kjøpe noe litt finere.

 

Anonymous poster hash: b774d...248

Skrevet

Du er ikke tykk, men du renner ikke ned døra på treningssenteret, gjør du vel? (For ordens skyld - DET spiller ingen rolle)

Ellers ville jeg nok investert i litt nytt undertøy ja :)

Skrevet

Du er ikke tynn heller.

 

Anonymous poster hash: a0d53...fcd

Skrevet

Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse. Anonymous poster hash: 2fa62...3cc

Helt enig! Også er den dratt så høyt opp, nesten så den rekker halsen.

Ikke pent.

 

Anonymous poster hash: a0d53...fcd

Skrevet

Du er ikke tynn og ikke tykk, trening hadde gjort deg godt. Og ja nytt undertøy

 

Anonymous poster hash: 487a5...9ad

Skrevet

Ikke tykk, bare litt utrent.



Anonymous poster hash: b0aa3...002
Skrevet

Synes du er fin jeg :)

 

Anonymous poster hash: a5ccf...966

Skrevet

Chubby

 

Anonymous poster hash: b6779...fb4

Skrevet

Litt lubben og dvask, med helt forferdelig undertøy. 

 

Den trusen var veldig lite flatterende altså...



Anonymous poster hash: 4f47d...296
Skrevet

Fnis. Nå føler jeg meg kjempegammel, for jeg synes undertøyet til HI var helt ok.

For øvrig vil jeg ikke kalle deg tykk, og heller ikke slank.

 

Anonymous poster hash: 9c0fa...520

Skrevet

Er det virkelig slik de fleste damer ser ut? Derfor dere faktisk sier fin? For dere ser sånn ut ( eller større) selv? Hun ser normal ut. Men utrent og chubby. Men fin ? Er det virkelig det dere mener kvalifiserer til det ordet? Normal og ok og bra nok jada . Men fin?

 

Anonymous poster hash: b6779...fb4

Skrevet

Du er litt lubben, og siden du har dratt trusa så langt opp ser det ut som du prøver å skjule magen i den.

 

Anonymous poster hash: 88be8...0e7

Skrevet

Nei du er ikke tykk. Jeg er enig i de som kommenterer trusa de. Den gjør en dårlig jobb i forhold til å få frem figuren din. Finner du undertøy som passer din figur kan du se noe slankere ut. Denne presser litt. Er det behagelig så kjør på :)

Skrevet

Ikke tykk og ikke tynn. Normalt slank, men kunne nok strammet opp litt. Ser ut som du prøver å skjule magen med den trusa, den er ikke laget for å dras så langt opp. Ser jo også spor etter hvor du vanligvis pleier å ha trusa. Foreslår at du kjøper hold-in undertøy som faktisk er laget til å holde inn magen, om du vil skjule den. 



Anonymous poster hash: fd7a4...c2c
Skrevet

Jeg synes du ser normal slank ut. Litt flesk her og der og utrent. Du kunne kanskje gått ned 5-7 kg, da hadde du vært slank. Hvilken størrelse bruker du?

Jeg er tynnere, men betyr ikke at jeg har penere kropp :P

 

Anonymous poster hash: 27812...00a

Skrevet

OK, så på bildene en gang til... Du er noe overvektig.

Begynn med rak rygg, puppene ut og inn med magen! Da ser du med en gang flottere ut ;)

 

Anonymous poster hash: 27812...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...