Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Hva synes dere? Anonymous poster hash: 59237...a03
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Helt vanlig er du! ikke tykk, ikke tynn! Syns du er fin jeg! Anonymous poster hash: 56f5f...577
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse. Anonymous poster hash: 2fa62...3cc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Syns ikke du er tykk nei. Men litt slapp i fisken kanskje? Anonymous poster hash: 058cc...1af
Gjest lillehi Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse. Anonymous poster hash: 2fa62...3cc Hva i himmelens navn og rike er i veien med den??? Jammen glad for at du ikke har sett mine🙊
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse. Anonymous poster hash: 2fa62...3cc Hva i himmelens navn og rike er i veien med den??? Jammen glad for at du ikke har sett mine🙊Jeg er faktisk helt enig med den undertøys-kommentaren. Jeg tror denne kroppen kunne blitt smashing med nytt undertøy! Anonymous poster hash: 058cc...1af
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Undertøyet ser forjævlig ut, håper ikke du går i stramme bukser med det der under. Trusekaaant. Fyttigrisen, med mindre du nærmer deg 55-60 år burde du kjøpe noe litt finere. Anonymous poster hash: b774d...248
Brennheite Badeand Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Du er ikke tykk, men du renner ikke ned døra på treningssenteret, gjør du vel? (For ordens skyld - DET spiller ingen rolle) Ellers ville jeg nok investert i litt nytt undertøy ja
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Du er ikke tynn heller. Anonymous poster hash: a0d53...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du skal påkoste deg nytt undertøy. Jeg er faktisk fascinert over hvordan du har klart å finne en så lite flatterende truse. Anonymous poster hash: 2fa62...3cc Helt enig! Også er den dratt så høyt opp, nesten så den rekker halsen. Ikke pent. Anonymous poster hash: a0d53...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Du er ikke tynn og ikke tykk, trening hadde gjort deg godt. Og ja nytt undertøy Anonymous poster hash: 487a5...9ad
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Ikke tykk, bare litt utrent. Anonymous poster hash: b0aa3...002
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Synes du er fin jeg Anonymous poster hash: a5ccf...966
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Chubby Anonymous poster hash: b6779...fb4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Litt lubben og dvask, med helt forferdelig undertøy. Den trusen var veldig lite flatterende altså... Anonymous poster hash: 4f47d...296
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Fnis. Nå føler jeg meg kjempegammel, for jeg synes undertøyet til HI var helt ok. For øvrig vil jeg ikke kalle deg tykk, og heller ikke slank. Anonymous poster hash: 9c0fa...520
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Er det virkelig slik de fleste damer ser ut? Derfor dere faktisk sier fin? For dere ser sånn ut ( eller større) selv? Hun ser normal ut. Men utrent og chubby. Men fin ? Er det virkelig det dere mener kvalifiserer til det ordet? Normal og ok og bra nok jada . Men fin? Anonymous poster hash: b6779...fb4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Du er litt lubben, og siden du har dratt trusa så langt opp ser det ut som du prøver å skjule magen i den. Anonymous poster hash: 88be8...0e7
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Nei du er ikke tykk. Jeg er enig i de som kommenterer trusa de. Den gjør en dårlig jobb i forhold til å få frem figuren din. Finner du undertøy som passer din figur kan du se noe slankere ut. Denne presser litt. Er det behagelig så kjør på
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Ikke tykk og ikke tynn. Normalt slank, men kunne nok strammet opp litt. Ser ut som du prøver å skjule magen med den trusa, den er ikke laget for å dras så langt opp. Ser jo også spor etter hvor du vanligvis pleier å ha trusa. Foreslår at du kjøper hold-in undertøy som faktisk er laget til å holde inn magen, om du vil skjule den. Anonymous poster hash: fd7a4...c2c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes du ser normal slank ut. Litt flesk her og der og utrent. Du kunne kanskje gått ned 5-7 kg, da hadde du vært slank. Hvilken størrelse bruker du? Jeg er tynnere, men betyr ikke at jeg har penere kropp Anonymous poster hash: 27812...00a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 OK, så på bildene en gang til... Du er noe overvektig. Begynn med rak rygg, puppene ut og inn med magen! Da ser du med en gang flottere ut Anonymous poster hash: 27812...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå