beiruti Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/overaller/hulabalu-dress-sputnik-svart-rosa?utm_source=80tallet.no&utm_medium=CPO&utm_campaign=tradedoubler
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 100% nylon høres tungt ut og gir meg flashbacks til barndommen da vi suste rundt i tunge og kalde dresser av bevernylon Anonymous poster hash: 2ab76...e1f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 100% nylon høres tungt ut og gir meg flashbacks til barndommen da vi suste rundt i tunge og kalde dresser av bevernylon Anonymous poster hash: 2ab76...e1f Ja, tenkte litt på det selv. Er helt blank på denne med yttertøy, jenta mi er 1,5 år og begynner i bhg snart, så tenkte å begynne å handle inn. Har du noen å anbefale?:-) Anonymous poster hash: f4de0...e10
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg liker reima, aldri vært misfornøyd med et eneste plagg fra de. Reflex er et rimeligere og ok merke, selges på barnas hus. Anonymous poster hash: 89463...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå