Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg hadde ks for 5 uker siden.. Har ikke blødd på en uke.. har litt utflod. Men lurer på om jeg kan bade ? Har avtalt bading i ett vann med barna i ferskvann? Noen som vet? Anonymous poster hash: d7848...716
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Vet ikke om jeg ville badet med så ferskt operasjonssår. Ferskvann har vel mer bakterier også enn saltvann (siden det ofte er innestengt vann). Men ring føden om du virkelig vil bade å spør der.. Anonymous poster hash: f0c60...30f
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Det anbefales å vente 6 uker og/eller til man har vært på 6-ukerskontrollen, for å være sikker. Jeg hadde nok nøyd meg med å vasse.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg hadde ikke badet, ihvertfall ikke i ferskvann. Anonymous poster hash: 9b430...8f2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Jeg hadde badet. Satt på plast plaster over såret... Skifta bikini truse etter et bad og tørka den... så jeg ikke gikk med våt truse... Kos deg Anonymous poster hash: e579a...5b2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Jeg hadde badet. Satt på plast plaster over såret... Skifta bikini truse etter et bad og tørka den... så jeg ikke gikk med våt truse... Kos deg Anonymous poster hash: e579a...5b2
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Bad! Såret har vel grodd for i alle fall 3 uker siden dersom ingen komplikasjoner...... mht renselsen - Som skrevet over her! (Bad, tørk og skift truse OG BH etterpå!!) Bakteriene liker seg det det er fuktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå