Gå til innhold

Er noen på stua :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tomannsbolig. Naboen er på ferie. Det høres ut som om noen går der oppe og lekene til barna spiller musikk. Fur Elise på full guffe på pianoet. Er ofte sånn her, flyttet hit for 1 år siden og har opplevd mye rart. Radiostyrte biler må vi slå av ellers kjører de selv. ( også uten batteri i kontrollen) leker som "faller ned" uten grunn. Alle som overnatter her forteller om nattlige opplevelser. Jeg får ikke sove og tørr ikke gå opp og slå av pianoet :(

 

Anonymous poster hash: f7c15...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt livredd og rømt ut av vinduet og ringt politiet ;)

 

Anonymous poster hash: a50ea...b41

Skrevet

Da hadde jeg blitt livredd og rømt ut av vinduet og ringt politiet ;)

 

Anonymous poster hash: a50ea...b41

Og du tror politiet hadde kommet?😄 Ringte selv politiet engang da jeg var alene, jeg var i overetasjen og det var noen som gikk nede og rota noe fælt. De sa jeg måtte manne meg opp å sjekke selv. Lo og la på.

 

Anonymous poster hash: 17b73...c23

Skrevet

Det er ingen der. Det er bare til å gå opp og slå av. Verre er det ikke. All angst er bare tanker i hodet. Det er ikke i virkeligheten. Ikke vær redd, kjære du. Det er ingenting å frykte. For det er ingenting der.



Anonymous poster hash: b31f4...7e2
Skrevet

Ååååh, guffent :S Hva annet skjer der? *Benker seg til med en kopp te* :)



Anonymous poster hash: b2e56...b44
Skrevet

Sett på Poltergeist og ikke gå opp ;)

 

Hvis det er så ille som du føler og skriver så ta kontakt med noen som kan hjelpe dere med å sende sjelene videre.

 

Lykke til.

Skrevet

Oi,så ekkelt :(

 

Anonymous poster hash: 95059...346

Skrevet

Det stoppet etter ca 30 min så jeg fikk sove :) er i grunn blitt litt vant til det men det er jo litt ekkelt uansett. Vi har hatt folk her og det ble MYE bedre. Jeg har funnet ut at det lå en gård her på 1800 tallet og det rare er at da jeg googlet navnet og gikk rett på slektstreet så fant jeg omtrent alle som går igjen her ( det stemte med alder og kjønn) tre jenter 4-12 år, baby på 3 mnd, ung kvinne, middelaldrende mann, en annen mannsskikkelse. Sønnen min snakket om gutten på rommet sitt og kunne sitte og leke for plutselig og stivne til og løpe bort til meg. Første natta var det som om de alle kom for å se på meg og jeg ble vekket konstant, rykket i, hørte babygråt og noen slo i bordet. Nå er det meste borte men det virker som om noen kommer på besøk innimellom. Del gjerne om andre opplever liknende :) HI

 

Anonymous poster hash: f7c15...e7d

Skrevet

Det stoppet etter ca 30 min så jeg fikk sove :) er i grunn blitt litt vant til det men det er jo litt ekkelt uansett. Vi har hatt folk her og det ble MYE bedre. Jeg har funnet ut at det lå en gård her på 1800 tallet og det rare er at da jeg googlet navnet og gikk rett på slektstreet så fant jeg omtrent alle som går igjen her ( det stemte med alder og kjønn) tre jenter 4-12 år, baby på 3 mnd, ung kvinne, middelaldrende mann, en annen mannsskikkelse. Sønnen min snakket om gutten på rommet sitt og kunne sitte og leke for plutselig og stivne til og løpe bort til meg. Første natta var det som om de alle kom for å se på meg og jeg ble vekket konstant, rykket i, hørte babygråt og noen slo i bordet. Nå er det meste borte men det virker som om noen kommer på besøk innimellom. Del gjerne om andre opplever liknende :) HIAnonymous poster hash: f7c15...e7d

Huff, tror jeg hadde flyttet fortere enn flint :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...