skjotta Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Det blir samsung, ingen tvil om det, men burde jeg satse på s5 eller note? Tenker på note sin størrelse. Er den så mye bedre enn s5 at det veier opp for størrelsen?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Veldig fornøyd med min s5 i alle fall. Syns den er stor nok! Har ikke prøvd note så kan ikke uttale meg om forskjellen. Anonymous poster hash: ef18f...6e0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Hva trenger du den til da? Anonymous poster hash: 609b6...5ec
skjotta Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2014 Bruker i grunnen telefonen til det meste fra nettsurfing til mail, kalender/filofax, nettbank osv... merker at jeg ikke gidder å logge på pc med mindre jeg støter på noe telefonen ikke kan gjøre og vil gjerne eliminere så mange av disse tilfellene som mulig. Frister også å kunne skrive enkle notater på telefonen enkelt og å kunne ha flere vinduer åpne samtidig.
Frøken Lakenskrekk Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har Note 3 og er veldig fornøyd med den! Men savner å ha telefon som tåler vann, så skulle jeg kjøpt meg ny nå så hadde det nok blitt s5
skjotta Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2014 Akkurat det med vanntett er ikke så viktig for meg. Har hatt s3 siden den kom ut og ikke brydd meg om at den ikke er vanntett. Tenker mest på brukervennlighet og mengde funksjoner.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Kjenner ikke så godt til note'n, men har hatt S5 siden den kom ut, og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: bde5c...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå