Gå til innhold

Disse Hunterstøvlene.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 1b242...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de gode og vanntette?

 

Anonymous poster hash: 1b242...72a

Skrevet

Støvler er støvler.

Synes disse støvlene har bikket til å bli Harry.

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Skrevet

Gode og vanntette ja 😊

 

Anonymous poster hash: 5c978...628

Skrevet

Støvler er støvler.

Synes disse støvlene har bikket til å bli Harry. Anonymous poster hash: 3870d...f39

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 53b0b...f44

Skrevet

Jeg så en jente i Oslo med rosa Hunter-støvler i dag :) De var ganske kule. Jeg synes kanskje de er litt maskuline i mørkere farger.

Elsker mine i beige fra Ilse Jacobsen - holder meg varm og tørr på bena året rundt :)

Skrevet

 

Støvler er støvler.

Synes disse støvlene har bikket til å bli Harry. Anonymous poster hash: 3870d...f39

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 53b0b...f44

Synes det er teit å bruke støvler på vei til jobb feks. Har en kollega som må gå 150 meter over parkeringen og hun har på hunterstøvler. Så skifter hun til pensko på jobb. Hva er poenget?

Og nå selges de jo overalt for en billig penge så de er ikke så eksklusive.

Dumme meg kjøpte de i USA rett før de ble superpoppis i Norge.

Vi snakker 1200 kr for er par støvler. Galskap spør du meg.

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Skrevet

 

 

Støvler er støvler.

Synes disse støvlene har bikket til å bli Harry. Anonymous poster hash: 3870d...f39

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 53b0b...f44

Synes det er teit å bruke støvler på vei til jobb feks. Har en kollega som må gå 150 meter over parkeringen og hun har på hunterstøvler. Så skifter hun til pensko på jobb. Hva er poenget?

Og nå selges de jo overalt for en billig penge så de er ikke så eksklusive.

Dumme meg kjøpte de i USA rett før de ble superpoppis i Norge.

Vi snakker 1200 kr for er par støvler. Galskap spør du meg.

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Det kommer jo helt an på hva HI jobber med, da :)

Det er ikke gøy å traske rundt i dammer 45 minutter når man har inspeksjon i storefri. Kjipt å være kald og våt på bena resten av dagen. Noen spaserer også til jobb.

Skrevet

Har hatt både Ilse og Hunter. Ilse var deilige om vinteren, og Hunter er kanskje de aller beste støvlene jeg har hatt som voksen. Er drittlei av å høre at vesker og klær blir Harry over natta, fantastisk idiotisk hersketeknikk fra kjerringer høye på seg selv på grunnlag av hvordan de prioriterer pengene sine (kredittkortene sine) som er livredde for at flere skal føle seg fine.



Anonymous poster hash: 230d4...5e7
Skrevet (endret)

150 meter i øs pøs regnvær kvalifiserer utmerket til støvelbruk hos meg ihvertfall. Jeg vil ikke ødelegge småsko i store dammer og sitte våt på bena halve dagen.

 

Man kjøper seg støvler for å være tørr på bena og ikke har jeg tenkt på at det er et minstekrav om hvor langt man skal gå før man kan forsvare å bruke støvler istede for småsko :D det er kun her inne at sånne snåle forbehold kommer opp :D

 

Jeg brukte mine Ilse Jacobsen til butikken i dag. Det vil si at jeg hadde støvler på for å gå max 20 meter fra bilen og inn i butikken. Jeg tør ikke tenke på hvilken forakt jeg hadde vekket om dama over her hadde sett meg.

 

Jeg syns mine støvler er litt tunge og klumpete og syns Hunter sine ser litt mer elegante ut. Og så får man de i så freshe farger.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

 

Har hatt både Ilse og Hunter. Ilse var deilige om vinteren, og Hunter er kanskje de aller beste støvlene jeg har hatt som voksen. Er drittlei av å høre at vesker og klær blir Harry over natta, fantastisk idiotisk hersketeknikk fra kjerringer høye på seg selv på grunnlag av hvordan de prioriterer pengene sine (kredittkortene sine) som er livredde for at flere skal føle seg fine.

 

Anonymous poster hash: 230d4...5e7

Haha. Hva kaller du det å kalle andre DAMER for kjærringer?

Vite liiiiitt mer om det du uttaler seg om kanskje.

Du ser bare dum ut nå.

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Skrevet

150 meter i øs pøs regnvær kvalifiserer utmerket til støvelbruk hos meg ihvertfall. Jeg vil ikke ødelegge småsko i store dammer og sitte våt på bena halve dagen.

 

Man kjøper seg støvler for å være tørr på bena og ikke har jeg tenkt på at det er et minstekrav om hvor langt man skal gå før man kan forsvare å bruke støvler istede for småsko :D det er kun her inne at sånne snåle forbehold kommer opp :D

 

Jeg brukte mine Ilse Jacobsen til butikken i dag. Det vil si at jeg hadde støvler på for å gå max 20 meter fra bilen og inn i butikken. Jeg tør ikke tenke på hvilken forakt jeg hadde vekket om dama over her hadde sett meg.

 

Jeg syns mine støvler er litt tunge og klumpete og syns Hunter sine ser litt mer elegante ut. Og så får man de i så freshe farger.

Skulle tro at har du råd til støvler over 1000 at du også har råd til småsko som ikke er laget av papp. ;-)

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Skrevet

 

150 meter i øs pøs regnvær kvalifiserer utmerket til støvelbruk hos meg ihvertfall. Jeg vil ikke ødelegge småsko i store dammer og sitte våt på bena halve dagen.

 

Man kjøper seg støvler for å være tørr på bena og ikke har jeg tenkt på at det er et minstekrav om hvor langt man skal gå før man kan forsvare å bruke støvler istede for småsko :D det er kun her inne at sånne snåle forbehold kommer opp :D

 

Jeg brukte mine Ilse Jacobsen til butikken i dag. Det vil si at jeg hadde støvler på for å gå max 20 meter fra bilen og inn i butikken. Jeg tør ikke tenke på hvilken forakt jeg hadde vekket om dama over her hadde sett meg.

 

Jeg syns mine støvler er litt tunge og klumpete og syns Hunter sine ser litt mer elegante ut. Og så får man de i så freshe farger.

Skulle tro at har du råd til støvler over 1000 at du også har råd til småsko som ikke er laget av papp. ;-)

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

Så du ville vasset med småsko til over tusenlappen? Så dyre sko fortjener virkelig å bli tatt godt vare på, syns jeg. Jeg har ikke så mye penger at jeg syns det er greit å ødelegge sko bare fordi det blir for dumt (???) å bruke støvler til og fra :D

 

I tillegg er det ikke behagelig å sitte våt på bena.

 

Bare av nysgjerrighet, hva er ditt minstemål å gå før det er ok å bruke støvler? 500 m? En kilometer?

Skrevet

Hatt Hunter støvler i flere år. Gode støvler. , om noen mener de er Harry , dem om det :) mine ben - mine støvler - kunne ikke brydd meg mindre om andres meninger ang dette hehe

Skrevet

 

Har hatt både Ilse og Hunter. Ilse var deilige om vinteren, og Hunter er kanskje de aller beste støvlene jeg har hatt som voksen. Er drittlei av å høre at vesker og klær blir Harry over natta, fantastisk idiotisk hersketeknikk fra kjerringer høye på seg selv på grunnlag av hvordan de prioriterer pengene sine (kredittkortene sine) som er livredde for at flere skal føle seg fine.

 

Anonymous poster hash: 230d4...5e7

Haha. Hva kaller du det å kalle andre DAMER for kjærringer?

Vite liiiiitt mer om det du uttaler seg om kanskje.

Du ser bare dum ut nå.

 

Anonymous poster hash: 3870d...f39

 

Synes at du som må sette støvlene og veska på hylla fordi for mange bruker samme type ser dummest ut. Har ingen behov for å vite noe om hva som er inn og ut på merkefronten, ler av slike som deg inni meg.

 

Anonymous poster hash: 230d4...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...