Gå til innhold

Pikant problem i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi elsker å sove naken i senga, noe som er fint og flott, men hun har en lei tendens til og prompe i søvne. Dette medfører endel "uhell" på lakenet. Tror ikke hun vet at jeg vet, hvordan tar jeg dette opp med henne?

Anonymous poster hash: 67af7...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, er det 14 år gamle troll på forumet her eller ;)

Jeg sover også naken, og promper, men jeg har ikke tarmproblemer så det kommer ikke bæsj sammen med prompene mine....

Anonymous poster hash: b7a05...070
Skrevet

Øøøøh ser hun ikke det selv? Noe så næsty. Jeg hadde gjort et poeng utav å skifte på senga hver dag. Hadde ikke det hjulpet hadde jeg sagt det rett ut. Du driter i senga om natta.for det er det hun gjør. En promp synes ikke.

Anonymous poster hash: cdcb7...1e8

Skrevet

Uhell på lakenet? Enten er prompane meir enn promp, eller så må ho vaske rumpa si bedre etter nr. 2.

Det er forresten berre ein måte å ta opp slikt; direkte!

Skrevet

Herlighet, er det 14 år gamle troll på forumet her eller ;) Jeg sover også naken, og promper, men jeg har ikke tarmproblemer så det kommer ikke bæsj sammen med prompene mine.... Anonymous poster hash: b7a05...070

Trur vi snakker om et voksent menneske her, med tanke på ordvalget pikant, en fjortis ville nok ikke valgt det. At det er en voksen gjør det så veldig, veldig trist :P hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...