Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kraftuttrykk fra meg i dag, etter en tur på IKEA... say no more - virket som halve Norge hadde planlagt å ta fellesferien sin der i dag.

Fikk jeg det jeg skulle? Det jeg var mest ute etter? Nope!!! Jeg skulle ha sokkel til kjøkkenet 15-16 cm, spurte damen men fikk til svar: Da må du på nettet, vi selger kun 8 cm i butikk... Dette er selvfølgelig ikke damen sin feil, men... Fikk ikke tak i stuebord, klesklyper var utsolgt og da jeg fant en fin hylle som jeg kunne ha inni dusjen øynet jeg håpet... Men nei, den var også utsolgt - kan nevne at jeg talte 9 stk hengende i utstillingen men...

Jeg looooover, det er leeenge til jeg tar en ny tur til IKEA. Jeg er utslitt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fellesferien is a bitch og mennesker er som en saueflokk som følger bølgen.

Merk at IKEA er ikke ulike dagligvareforretninger, de har spesifikke vareleveringsdager, spør dem hvilken dag det er.

Skrevet

Aldri i fellesferien, helst aldri i helga. Hvis du holder deg til det så er IKEA det beste stedet på jord.

Skrevet

Mandag formiddag har min søster lært meg. Og selvfølgelig ikke i ferien. Så jeg har handlet solseng før barna tok ferie :D  Om jeg må nærme meg i ferien eller i slutten av november/desember stiller jeg opp kl.9.55 på en p-plass nær døra. Helst med godt selskap så jeg har god tid :)

Jeg lurte en stund på hva du skulle med stupebord og hvorfor du trodde de hadde det på IKEA!?! :P

Skrevet

Sender sympati. Det er fælt der. Min Ikeakomatøse tilstand inntreffer umiddelbart etter at jeg har tilbakelagt rondellen.

Klok av skade sjekkes alltid varebeholdningen opp på nettet før avgang så jeg slipper bomtur. Hjelper litt, men ikke mye.

Skrevet

Aldri i fellesferien, helst aldri i helga. Hvis du holder deg til det så er IKEA det beste stedet på jord.

Og aldri august da alle ferske studenter flytter på hybel!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Fredagskveld sånn omtrent når taco/hjemmelagd pizza og gullrekka slår inn - da er det som regel nær perfekt på ikea:)

Skrevet

Bra tips! Neste gang skal jeg dra en fredag!

Skrevet

Jeg er aldri på ikea før etter kl.20 og helst aldri før etter kl.21, da er det stort sett ingen andre der. Og så må man ha nøyaktig handleliste før man kommer og helst inkludert hvor man kan finne det (så er det bare å krysse fingrene for at de har tingene inne...).

Skrevet

Jeg drar som regel også på kvelden, etter 20 og etter å ha sjekket varebeholdningen på nett. Fyker inn og fyker ut. Foretrekker Slependen fremfor Furuset.

Skrevet

Takk for gode tips, skal manne meg opp i 4-5mnd så får vi se... solregel tar det et på år før jeg kaster meg på ny tur... men fredag i gullrekkatid noteres - det er nok et bra tidspunkt.

Ellers så kan jeg nevne at jeg (så vidt) har kommet over (bom)turen og har kastet meg over malespann her hjemme... på grunn av varmen vurderte jeg en liten stund å bare helle ut malingen i spannet pent nedover trappa... noen som har gjort det med hell????

Skrevet

solregel = som regel... overse andre skriveleifer ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Må bare melde at undertegnede har vært en ny tur til IKEA, nuvel - ikke med like høye forventinger som sist men må takke for gode råd:) Det var knall å dra en hverdag rundt klokken ni på kvelden, gull gull gull... heretter blir det kveldshopping på meg (må ha barnevakt da, men det er verdt det... tjoho!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...