Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Kan jeg gi han litt kokt vann i varmen? Han er 6 uker.. Anonymous poster hash: 02e50...9c7
catchbaby Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har også tenkt litt på det, men når skjønner man at det er nødvendig? For i utgangspunktet er det vel ikke det..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Takk:) Er så varmt her Anonymous poster hash: 02e50...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Skal jeg gi det lunket eller kaldt? Anonymous poster hash: 02e50...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Jeg bare tenkte det var lurt.. Men visste ikke. Er 30 grader i stua. Og hjelper ikke lufte. Like varmt ute.. Anonymous poster hash: 02e50...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Er bare å gi, de drikker ikke hvis de ikke vil ha.. Anonymous poster hash: b5d5a...d48
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Det er ikke bra hvis de drikker vann i stedenfor den melken de burde drikke i steden. Jeg ringte legevakten den første sommeren til datteren min, siden jeg synes det var så varmt, og fikk beskjed om at det ikke er noen grunn til å gi så små barn vann. Gi melk i steden. Anonymous poster hash: 6307c...d97
Blomstogbier Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Det er ikke noe vits i å gi en halvannen mnd gammel baby kokt vann den får den væsken og næringen den trenger gjennom morsmelk/erstatning Så gi heller det som tørstedrikk!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Man bør vel ikke fylle opp magen med vann... Holder med morsmelk dersom du ammer iallefall, mme vet jeg ikke så mye om, men skulle da være det samme... Anonymous poster hash: 3972d...5f5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Gir mme Anonymous poster hash: 02e50...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Det beste er å bare amme oftere. Anonymous poster hash: cbda4...3b6
Lille krøll Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Barn som alles blir ikke dehydrert i varmt vær. Sier hvertfall gro nylanders bøker. Barn som får mme vet jeg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 På helsestasjonen sier de at det ikke er nødvendig, barnet får nok væske gjennom amming og ammer litt oftere om det er behov for det... Om du absolutt vil gi vann er det ikke farlig, men gi det kroppstemperert ellers kan de få mageknip, de små magesekkene har aldri hatt noe annet enn kroppstemperert væske nedi der. Anonymous poster hash: 3f8af...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå