Gå til innhold

Kan jeg gi spedbarn vann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gi han litt kokt vann i varmen? Han er 6 uker..

 

Anonymous poster hash: 02e50...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

 

Anonymous poster hash: b4b42...e94

Skrevet

Jepp, så lenge det er kokt, er det helt ok.

Skrevet

Jeg har også tenkt litt på det, men når skjønner man at det er nødvendig? For i utgangspunktet er det vel ikke det..

Skrevet

Takk:) Er så varmt her :)

 

Anonymous poster hash: 02e50...9c7

Skrevet

Skal jeg gi det lunket eller kaldt?

 

Anonymous poster hash: 02e50...9c7

Skrevet

Jeg bare tenkte det var lurt.. Men visste ikke. Er 30 grader i stua. Og hjelper ikke lufte. Like varmt ute..

 

Anonymous poster hash: 02e50...9c7

Skrevet

Er bare å gi, de drikker ikke hvis de ikke vil ha..



Anonymous poster hash: b5d5a...d48
Skrevet

Det er ikke bra hvis de drikker vann i stedenfor den melken de burde drikke i steden. Jeg ringte legevakten den første sommeren til datteren min, siden jeg synes det var så varmt, og fikk beskjed om at det ikke er noen grunn til å gi så små barn vann. Gi melk i steden.

 

Anonymous poster hash: 6307c...d97

Skrevet

Det er ikke noe vits i å gi en halvannen mnd gammel baby kokt vann :) den får den væsken og næringen den trenger gjennom morsmelk/erstatning :)

 

Så gi heller det som tørstedrikk! :)

Skrevet

Man bør vel ikke fylle opp magen med vann... Holder med morsmelk dersom du ammer iallefall, mme vet jeg ikke så mye om, men skulle da være det samme...

 

Anonymous poster hash: 3972d...5f5

Skrevet

Gir mme

 

Anonymous poster hash: 02e50...9c7

Skrevet

Det beste er å bare amme oftere.

 

Anonymous poster hash: cbda4...3b6

Skrevet

Barn som alles blir ikke dehydrert i varmt vær. Sier hvertfall gro nylanders bøker.

Barn som får mme vet jeg ikke noe om.

Skrevet

På helsestasjonen sier de at det ikke er nødvendig, barnet får nok væske gjennom amming og ammer litt oftere om det er behov for det...

 

Om du absolutt vil gi vann er det ikke farlig, men gi det kroppstemperert ellers kan de få mageknip, de små magesekkene har aldri hatt noe annet enn kroppstemperert væske nedi der.



Anonymous poster hash: 3f8af...174

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...