Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg bestillte en ny mobil i går å betalte 1000 kr ekstra så jeg får med forsikring i ett år. Men naive meg leste aldri hva forsikringen dekker,så fant ut i dag at den dekker ikke visst telefonen blir stjålet utenfor hjemmet. Da ser jeg ikke lengre vitsen med å ha forsikring hos de. Men er vel gjerne ikke angrefrist på sånt? :S Anonymous poster hash: 8e640...58c
Tomatsuppe Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Hvis du kjøpte denne forsikringen over tlf, Internett eller på annen måte utenfor selgers faste forretningssted, så har du angrerett på dette også. Se angrerettloven.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Takk! Jeg bestillte den over internett ja. Anonymous poster hash: 8e640...58c
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Det er vel 14 dagers angrefrist eller noe slikt tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Bra! Fant ut at Chess sin forsikring koster omtrent det samme å den dekker skader og tyveri,så da bytter jeg nok heller til den. Anonymous poster hash: 8e640...58c
Tomatsuppe Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Da er det bare å ringe og si at du ikke vil ha denne forsikringen allikevel. Som en annen her sier, er fristen fjorten dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå