Gå til innhold

Er du fra Nord-Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært 33,9 grader i dag. Nå er temperaturen nede i 29

Skrevet

Hva med oss nordlendinger som ble tvangsflyttet sørover i ung alder?

Hate meg kan du ikke! Selv om vi har greit med sol og temperatur her akkurat nå (og de 2 siste måneder)

Skrevet

Jeg døøøør i varme :P Puh!

Anonymous poster hash: 781a2...5c2

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Er du fra Nord-Norge?

I så fall: Vit at jeg unner deg godværet av hele mitt hjerte! Selv om regnet bøtter ned her jeg er, og det er varmt og tett, selv på fjellet. 

Skrevet

Jepp.

Sinnssykt varmt i dag.

Unner forresten alle sommer og varme, men saken er jo at dere i sør har det varmt og godt selv om det regner.

Regner det her er vi kjapt nede i 8-9 grader, og DET er kjipt i juli😜

Anonymous poster hash: 5c80d...716

Skrevet

Latterlig overskrift på artikkelen, været her blir på ingen måte bedre av at det regner i sør. Og personlig hadde jeg glatt stått over denne tropevarmen. Gleder meg til høst og pledd og stearinlys.

Skrevet

Ja. Har faktisk første ferieuke nå, og gidder ikke reise noensteder. Barna og jeg har heller tatt bolig på strendene rund i nærområdet inntil videre :)

Skrevet

Midt-Norge....har hatt enn 33 grader i dag...regn nå i kveld..,helt greit.

Anonymous poster hash: 87082...139

Skrevet

Nyyyter det. 26 grader ute nå og klokken er snart 22. Ikke alltid det er oss forundt her oppe så vi koser oss så lenge vi kan :-)

Anonymous poster hash: 83eee...29b

Skrevet

Bare så forferdelig dumt at dette sjeldne fenomenet folk kaller sommer, kom rett etter jeg fødte min sønn! Ikke mye gøy med nyfødt og trooooope uten vind. Ikke kan jeg gjøre noe gøy heller  :P Men kos dere, dere andre!

Skrevet

Vi har så mye pent vær på Sørlandet hele året at jeg glatt unner dere de par-tre gangene i året det er varmere i Nord. Vi hadde forresten strålende sol og 24 grader så føler ikke at jeg gikk glipp av noe.

Anonymous poster hash: 9c346...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...