Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Finne han sexy, pen, søt osv? Anonymous poster hash: f3281...14e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 I perioder, ja. Anonymous poster hash: 9f243...9f8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Hvis det er normalt, hvorfor er han mannen deres da? Anonymous poster hash: aaa75...ae7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Hvis det er normalt, hvorfor er han mannen deres da? Anonymous poster hash: aaa75...ae7 Fordi han er en mann jeg er veldig veldig glad i, fordi han er far til mine barn og en fantastisk pappa, fordi vi har det godt sammen på alle måter, fordi vi samarbeider godt om alt fra barneoppdragelse til økonomi, fordi vi kan slappe av sammen og ha det fint osv osv osv Han er livspartneren min, den mannen jeg har valgt å dele livet med, i oppturer og nedturer, i gode og onde dager. At man har en periode i livet med litt lite "gnist" er da ikke nok til å kaste forholdet på båten. Vi har alltid hatt et godt sexliv, men vi har hatt perioder med lite sex og hvor jeg ikke akkurat har vært så kåt på han, men jeg er jo glad i han likevel. Han kjenner megogså godt og vet hvilke knapper han skal trykke på, så da er det greit å bli med på leken likevel. Selv om lysten kanskje ikke var der i utgangspunktet, fordi han klarer vekke den. Så kommer det perioder igjen hvor man er mer seksuell, hvor man plutselig har mer lyst igjen. Livet går i bølgedaler og man kan ikke regne med å være sammen med en partner et helt liv og ha like lyst på han hele tiden... Akkurat nå føler jeg vi er i en veldig god periode. Ungene er litt større og mer selvstendige, vi har mer overskudd og tid til hverandre. Vi har igjen mange fine stunder med gode samtaler på verandaen om kveldene og det avler jo gode følelser på andre områder også. Samtidig som jeg akkurat har fylt 40 år og de sier vel 40-årene er kvinnens nye vår når det kommer til sex Vi har vært sammen i 17 år, og det har vært perioder hvor jeg overhodet ikke har hatt lyst på mannen min, men så kommer det perioder hvor jeg ikke får nok igjen heldigvis. Akkurat nå er vi ganske yre begge to, lenge siden sist noen "kastet seg over meg" på verandaen, men plutselig opplevde jeg det igjen også.... Ganske morsomt Anonymous poster hash: 0abfe...731
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Hvis det er normalt, hvorfor er han mannen deres da?Anonymous poster hash: aaa75...ae7 Fordi han er en mann jeg er veldig veldig glad i, fordi han er far til mine barn og en fantastisk pappa, fordi vi har det godt sammen på alle måter, fordi vi samarbeider godt om alt fra barneoppdragelse til økonomi, fordi vi kan slappe av sammen og ha det fint osv osv osv Han er livspartneren min, den mannen jeg har valgt å dele livet med, i oppturer og nedturer, i gode og onde dager. At man har en periode i livet med litt lite "gnist" er da ikke nok til å kaste forholdet på båten. Vi har alltid hatt et godt sexliv, men vi har hatt perioder med lite sex og hvor jeg ikke akkurat har vært så kåt på han, men jeg er jo glad i han likevel. Han kjenner megogså godt og vet hvilke knapper han skal trykke på, så da er det greit å bli med på leken likevel. Selv om lysten kanskje ikke var der i utgangspunktet, fordi han klarer vekke den. Så kommer det perioder igjen hvor man er mer seksuell, hvor man plutselig har mer lyst igjen. Livet går i bølgedaler og man kan ikke regne med å være sammen med en partner et helt liv og ha like lyst på han hele tiden... Akkurat nå føler jeg vi er i en veldig god periode. Ungene er litt større og mer selvstendige, vi har mer overskudd og tid til hverandre. Vi har igjen mange fine stunder med gode samtaler på verandaen om kveldene og det avler jo gode følelser på andre områder også. Samtidig som jeg akkurat har fylt 40 år og de sier vel 40-årene er kvinnens nye vår når det kommer til sex Vi har vært sammen i 17 år, og det har vært perioder hvor jeg overhodet ikke har hatt lyst på mannen min, men så kommer det perioder hvor jeg ikke får nok igjen heldigvis. Akkurat nå er vi ganske yre begge to, lenge siden sist noen "kastet seg over meg" på verandaen, men plutselig opplevde jeg det igjen også.... Ganske morsomt Anonymous poster hash: 0abfe...731 Jeg er helt enig med dette, men HI spør om det er normalt. Jeg har det slik du beskriver, og da tenker jeg at det ikke er normalt å ikke tenne på mennen sin. Når hun spør om det er normalt, tolker jeg det som at man oftere ikke tenner enn man tenner. Anonymous poster hash: aaa75...ae7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Nei.. Vært sammen med min i ti år, og tenner fortsatt på han. Synes ikke det er noe vanskelig Anonymous poster hash: 425d2...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Jeg klarer i hvert fall ikke å tenne på han lenger. Vært sammen i over 10 år. Anonymous poster hash: 06fc3...b0a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Tenner så og si aldri på mannen min..... Anonymous poster hash: bc1d2...9d6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har aldri blitt seksuelt opphisset av et utseende. Mannen min er kanskje kjekk han, men jeg har blitt så vant til han at jeg nesten ikke tenker over hvordan han ser ut engang. De gangene han kler seg pent, tenker jeg jo at "nå var han kjekk", men jeg kjenner ingen opphisselse. Det jeg blir tent av er berøring, ømme kyss og kinky prat. Og det er gjennom slikt mannen tenner meg. Så ja, jeg tenner på mannen min, men ikke pga at han er søt eller kjekk. Anonymous poster hash: 5d448...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå