Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Eller han bedyrer han vil men det blir bare ikke, eller sjelden. Sjelden for meg er en gang hver 14. dag og jeg holder på å bli sprø..! Vi har bare vært sammen 2 år, har ingen småbarn og er ellers frisk og rask. I starten hadde vi mye sex men det siste året har det dabbet veldig av. Han jobber mye, det samme gjør jeg, og har han fritid bruker han det på ting som koster mye energi..trener, mye hagearbeid, snekkere osv. Så han er dødssliten på kveldene så da er det bare å glemme noe sengehygge iallfall. Han sier at han på dagtid har mere lyst men det er ikke så ofte det passer da. Føler meg lite attraktiv og er trist og lei fordi han ikke har så lyst på meg lengre.. Og blir irritert fordi han heller bruker overskuddet på å alt mulig annet enn sex.. Noen tips? Anonymous poster hash: bac16...1e5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Ha sex på dagtid da. Trenger det passe så godt? Så lenge dere har et kvarter alene innimellom kan det være nok.. Anonymous poster hash: f3173...54c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har også mye sex i begynnelsen, etter nesten to år dabber det av. Blir for kjedelig og rutinepreget. Har ingen ting med tenning å gjøre, men da er spenningen ferdig. Heldigvis er ikke mannen min så opptatt av sex så vi passer perfekt sammen. Vi koser mye i stedet enn å ha sex. Du må nesten prate med han. Ingen her inne kan hjelpe deg! Anonymous poster hash: bf741...ac1
Kjell Vidar Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Er her man må huske, alltid ha et ess oppi ermet. Spar godsakene og gi dem litt og litt. Gir du dem full ønskepakke fra dag en, forsvinner spenningen innen kort tid. Gjem vekk Prinsesse Leia kostymet en stund til, så skal du nok se fortgang i libidoen når den først kommer på. Om spenningen ikke er problemet, så er jeg ikke verdig å konsultere med mangel på kunnskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå