vilde + 1 ? Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Vi reiser til Tyrkia om noen få uker og jeg skulle bestille visum i sta. Det skulle jeg gjøre via denne siden http://www.evisa.gov.tr/ som jeg fikk beskjed fra tyrkiareiser. Det gikk greit det, fram til jeg kom til " make payment", da forsvant siden og det sto at den ikke fantes lenger:( litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Er det noen som har bestilt visum til Tyrkia i det siste her ? Og evt hvor? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Får man ikke kjøpe visum når man lander da? Eller er det slutt med det? Anonymous poster hash: 893fd...c92
mamma_til_verdens_beste Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Vi reiser til Tyrkia om noen få uker og jeg skulle bestille visum i sta. Det skulle jeg gjøre via denne siden http://www.evisa.gov.tr/ som jeg fikk beskjed fra tyrkiareiser. Det gikk greit det, fram til jeg kom til " make payment", da forsvant siden og det sto at den ikke fantes lenger:( litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Er det noen som har bestilt visum til Tyrkia i det siste her ? Og evt hvor? Takker for svar Har kjøpt det i Tyrkia på flyplassen vi. Viktig at passet er gyldig i minimum 6 mnd etter hjemreise.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Får man ikke kjøpe visum når man lander da? Eller er det slutt med det? Anonymous poster hash: 893fd...c92 NEI, man kan ikke kjope paa flyplassen lengre! Veldig viktig at folk er obs paa dette! Fra april i aar er det kun visum bestilt over nett som gjelder. Det er ikke lengre mulig for folk fa Norge aa kjope visum der. Vi bestilte fra den siden. Du maa vel bare prove igjen. Husk aa skriv ut visumene og ha de med baade ved ankomst og avgang. Anonymous poster hash: a0405...790
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 det er kommet nye regler! Må kjøpes på nett før avreise! http://www.dinside.no/927401/sok-om-tyrkisk-visum-paa-nett Anonymous poster hash: 74630...358
mamma_til_verdens_beste Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Oii, det visste jeg ikke.. Har selvsagt ikke vært der etter april i år... Nyttig å merke seg da det er mange som drar gjentatte ganger til Tyrkia fra Norge.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Visum må nå kjøpes før man drar. Det er ikke lenger mulig å kjøpe visum når man lander i Tyrkia.
vilde + 1 ? Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Anonym 790 , Det er det jeg er litt redd for, litt skeptisk til om det blir trekt penger hver gang jeg prøver, det er i såfall veldig kjedelig, for jeg har allerede prøvd 2 ganger:) Hehe, men mulig det er noe med pc'n til mamma, for jeg prøvde der. Er så greit når vi ikke har nett hjemme på noen uker . Men da får jeg prøve i morgen, regner med det ikke blir trekt noe penger nå. Når jeg gjorde det tidligere i dag ville det vel gått veldig fort i så fall:) takk for svar;) Endret 7. juli 2014 av vilde + 1 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå