Gå til innhold

Flere som føler de detaljstyrer mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger begynner jeg å lure på hva han gjorde før jeg kom;) Er et stadig mas om hvor han har lagt mobil etc. Skal han lete etter ting må han få vite konkret hvor det er. Jeg detaljstyrer alt hvis vi skal ut å reise etc. Fikk bevis da vi var i bryllup nylig. Han fikk ansvaret for å pakke selv (såklart). Klarte å glemme både slips og mansjettknapper. Sikkert fordi jeg ikke spurte om han hadde med seg disse tingene.

Mister menn helt oversikten eller bare gidder de ikke å tenke når de er i et forhold. Kjenner flere venninner som har det slik også.

Kvinner er fra venus og menn fra mars eller?;)

Anonymous poster hash: d7975...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å holde igjen litt for jeg orker ikke ha et barn til. Men hadde jeg ikke forventet noe av han, hadde han overlatt alt til meg. Jeg har litt mer kontroll over ting enn hva jeg gir uttrykk for.

Anonymous poster hash: c6d4c...c07

Skrevet

Min bedre halvdel har reddet meg fra glemsomheter x antall ganger, og vel så det. Er kjekt å kunne koble ut hjernen innimellom for å dagdrømme om andre ting mens hun passer på.

Nå under svangerskap derimot er problemet gått i foranding. Nå glemmer vi begge to. Startsperren i hjernen har gått i lås etter så mange år i samboerskap. 

Sjekker frysern daglig for mobiltelefon og lommebok. 

Skrevet

Her er det vel motsatt. Mannen husker det meste, jeg er et surrehue. Det eneste jeg har full kontroll på, er ting til ungene.

Skrevet

Hender han glemmer vesentlige ting men jeg GIDDER IKKE å pakke for han og passe på han. Hender han har måttet rykke ut og kjøpe viktige ting.

Som regel er han flink altså. ;-)

Anonymous poster hash: b3022...273

Skrevet

Nei,ikke faen! Han er voksen nok til å passe på seg selv. Han pakker for ungene også,siden han er kronisk misfornøyd med det meste jeg fortar meg!

Anonymous poster hash: 82348...95b

Skrevet

Slik er det her også Hi. Men prøver å la være nå så han kan lære. Men alt som har med barna må jeg bare ta for jeg vil ikke det skal gå ut over dem. :-P

Gjest Pusikatt
Skrevet

Min mann er stikk motsatt. Han passer på, jeg svimer etter.

Han har lister for alt han skal huske på, han har stadig noe nytt som skal fikses og ordnes. Jeg trenger ikke lengre tenke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...