Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Seks mnd gammel og har veldig harde knokler helt ytterst. Prøvd termometerer, masse vann både til meg og henne (fullammer), og prøvd å smøre litt olje ved åpningen. Noen gode kjerringråd eller annet som virkelig funker? Anonymous poster hash: 0c99c...c0a
DramaMama Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Hjemmelaget sviskemos har alltid funket her. Tøm en pose stenfrie svisker i en kjele, fyll på med vann så de akkurat dekkes, kok i 15 minutter. Kjør med stavmikser.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Malt kan funke den veien... Eller svisker ja Anonymous poster hash: f14c1...055
MammantilNurket Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 (endret) En lunkent bad. La henne ligge på rygg på mykt underlag og gjør forsiktige "syklebevegelser" med bena hennes. God bedring til Lille Endret 7. juli 2014 av MammantilNurket
Kokken 81 Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Hadde samme ståa med min.. Fikk beskjed av ho og trykke lett ved rumpehullet. Og gi malt 1 gang daglig. Funket her
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Prøv å «sette» henne på do når du ser hun trykker. Da får hun en god stilling på beina og hjelp av tyngdekraften. Kan det være noe hun reagerer på? Har du prøvd å kutte ut kumelk fra din egen kost? Anonymous poster hash: d5839...562
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Finn årsaken til forstoppelsen. Min hadde melkeallergi. Vi ga klyster, og fortsatte med Laktulose. Ta en tur til legen. Så små barn får det kun i samråd med lege. Anonymous poster hash: 4c565...115
Mammatassar Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Har hun begynt å spise brød? Ser hun bare er seks mnd, men regner m hun har begynt å smake fast føde ettersom hun har fått forstoppelse? Vi brente oss på for grovt brød et par ganger. Uten korn, men med rug, om jeg husker rett. Ble for hardt til magen. Industrigrøt hjalp her. Sviske, og fruktmos. Fant også ut at lille har eggallergi, tror det var verst for magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå