Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #26 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #27 Skrevet 7. juli 2014 Men hvor kommer poenget med at de er samer inn? Skrivefeil!!!!!!!!!📝✏️✒️ Anonymous poster hash: a1451...52b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #28 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0
catchbaby Skrevet 7. juli 2014 #29 Skrevet 7. juli 2014 Men hvor kommer poenget med at de er samer inn? Skrivefeil!!!!!!!!!✏✒Anonymous poster hash: a1451...52b OK. Beklager
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #30 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 De har barn!!!! Anonymous poster hash: a1451...52b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #31 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt?Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister.Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 De har barn!!!!Anonymous poster hash: a1451...52b Sa ikke du at du skulle slutte med trollingen? Anonymous poster hash: 31bef...e9e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #32 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 De har barn!!!! Anonymous poster hash: a1451...52b Å hva så? Betyr da ikke at de mishandler sine unger gjør det vel? Sex er sex uannsett form. Bare Ring politiet du, men du må ha noe annet enn å si at naboene er sadister uten bevis. Anonymous poster hash: bef6e...dc0
*Miss Marple* Skrevet 7. juli 2014 #33 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 De har barn!!!! Anonymous poster hash: a1451...52b Og så? De involverer vel ikke barna sine i sexlivet sitt de heller? Og igjen så spør jeg hvordan du kan vite dette om naboen?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #34 Skrevet 7. juli 2014 Aha, bdsm. Ga ha, hvem anmelder noe sånt? Anonymous poster hash: 035bd...b16 Sadister. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Javel? De torturert dyr og mennesker da siden du skal anmelde dem? For ellers er det fult lovlig å ha sadistisk sex med sin partner. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 Det var ironi. Ja, den var kanskje litt dyp. Anonymous poster hash: 9ee24...c8c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #35 Skrevet 7. juli 2014 Frau Åsta Anonymous poster hash: a1451...52b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #36 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er sikkert helt ute og ikke oppdatert på noe, men hva er samisk bms? Og hvorfor skal det anmeldes? Hadde det et bedre om det var norsk bms? Svensk eller dansk da? Skrivefeil det er noe sadistisk sexgreier.. Anonymous poster hash: a1451...52b Fortsatt lovlig. Anonymous poster hash: bef6e...dc0 Helt sikker? Skal jeg ringe politiet og høre kanskje? Anonymous poster hash: a1451...52b JA. Ring politiet. Og fortell oss så hva de svarte. 🙊 Anonymous poster hash: 5cb18...a42
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #37 Skrevet 7. juli 2014 Slenger meg på svaret over. Vær så snill og ring så vi kan høre reaksjonen til politiet Anonymous poster hash: bef6e...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #38 Skrevet 7. juli 2014 WOW... bare WOW! Dette må være månedens beste og dummeste innlegg Sitter her og ler meg halvt ihjel hahahaha. Kan du ikke være så snill å ringe politiet og så si her etterpå hva de sa?????? Du burde lest litt om hva BDSM faktisk er kjære HI, for det er en seksuell preferanse noen mennesker har.Og det er ikke ensbetydig med at de er stygge med barna sine. Og dette må du bare svare på, Hvordan vet du at de har sado sex? Anonymous poster hash: d90d7...f2b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #39 Skrevet 7. juli 2014 Politiet lurte på hvor gammel kona i huset var. Og om hun tenner på håndjern. Hmmm. Det var rare spørsmål. Kanskje de skal arrestere henne i dag? Anonymous poster hash: a1451...52b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #40 Skrevet 7. juli 2014 Politiet lurte på hvor gammel kona i huset var. Og om hun tenner på håndjern. Hmmm. Det var rare spørsmål. Kanskje de skal arrestere henne i dag? Anonymous poster hash: a1451...52b Jada. Særlig godt forsøk, men du trekker det litt for langt. Anonymous poster hash: e5832...65d
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2014 #41 Skrevet 7. juli 2014 Og ikke minst, hvordan i all verden vet du hvordan sexlivet til naboen er?Det er sånn alle følger med på det. For å være sikker på at naboen er normal og ikke en avviker. Pleier ikke du notere ned hvor ofte naboen din har seg da? Anonymous poster hash: 9ee24...c8c Næh. Jeg tror jeg må ha et veldig tomt og innholdsløst liv 😳 får ikke med meg noe jeg.Her har du forsømt pliktene dine! Fram med kikert og notisblokk!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #42 Skrevet 7. juli 2014 Politiet lurte på hvor gammel kona i huset var. Og om hun tenner på håndjern. Hmmm. Det var rare spørsmål. Kanskje de skal arrestere henne i dag? Anonymous poster hash: a1451...52b Herlig og bra at du kan nok om dine naboer så du kunne svare på spørsmålene Anonymous poster hash: bef6e...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #43 Skrevet 7. juli 2014 You're so trolled Anonymous poster hash: a1451...52b
MissMagica Skrevet 7. juli 2014 #45 Skrevet 7. juli 2014 Synes absolutt du bør anmelde. Jeg hadde ikke likt og hatt slike naboer og skjønner deg godt altså.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #46 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er sikkert helt ute og ikke oppdatert på noe, men hva er samisk bms? Og hvorfor skal det anmeldes? Hadde det et bedre om det var norsk bms? Svensk eller dansk da? Skrivefeil det er noe sadistisk sexgreier.. Anonymous poster hash: a1451...52b Eh....? Håper virkelig du er et troll. Det er fullt lovlig så lenge det er frivillig, og ikke noe barna utsettes for å se. Anonymous poster hash: 7ebad...4e6
Kjell Vidar Skrevet 7. juli 2014 #47 Skrevet 7. juli 2014 SM (Sadomasichisme), også kjent som BDSM hvis det også innebærer bondage og/eller Dominans, er ikke ulovlig med mindre det er til sjenering av en tredjepart som feks naboer og lignende. Er det åpne vinduer, ulukkede gardiner som gir fri sikt inn til økten og/eller høye lyder som sjenerer, kan politiet kontaktes og stoppe seansen, mye likt en vanlig fest. Ja, det fins også samiske Sadomasochister. Skyter meg selv i foten når jeg sier, "dont feed the trolls!" Men kanskje dette var til lærdom for våre unge sadospirer på forumet. \o/ Like etter fullført norsk rettskrivningskurs dekket av Nav! Dere vet hvem dere er!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #48 Skrevet 7. juli 2014 Gjett om denne tråden kommer til å gå inn i rekken av legendariske dib tråder! :-) BMS samene :-) passer godt med sametrusa ;-) Anonymous poster hash: 6183c...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå