Lakrisogvin Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har ferie! Det trodde jeg ikke i morges! Har hatt et skikkelig hat prosjekt i hele vår- et sånt som jeg fikk vondt i magen av. Jeg er ferdig. Jeg har ferie. Familien har reist, jeg er alene hjemme. Sitter i solen med en øl. Og har ferie. Snart skal jeg pakke for nevnte ferie, men først skal jeg bare sitte. Nyte. Prøve å få magen til å forstå at jeg er ferdig. Jeg har ferie. I over 4 uker. Elsk-bare elsk. Det er ikke hat at det er tomt for vin engang. Jeg er ferdig med å hate. Skal ikke hate på lenge! God ferie! (Jeg sitter i solen og skriver, ser lite på skjermen. Håper det er leselig!)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Så bra!! Kos og nyt hvert sekund og hver dråpe Jeg har også bare elsk idag. Shoppa klær til barn og meg. Sol Ligger på terrassen og bare nyyyter
Lakrisogvin Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2014 Venninnebesøk med medbrakt vin... Det kan ikke bli en bedre dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå