Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Blir så lei. Jeg føler meg bestandig så sliten, uten ork, har tunge øyne og kunne sikkert sovnet når som helst hvor som helst. Men er dette vanlig? Jeg er ikke syk på noen måte, det er liksom bare 'meg', dessverre. Er så lei av å føle meg giddeløs og trøtt. Har ingen problemer med å gjøre ting jeg MÅ gjøre, men med en gang jeg har et ledig øyeblikk føler jeg meg så usigelig trøtt og helt uten energi. Men kanskje de fleste har det slik i en eller annen grad? Jeg vil ha mer energi!! Anonymous poster hash: 4080b...b75
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Sikker på at du ikke har lavt stoffskifte da? Jeg har det og føler meg lik + fryser lett, har tørr hud, tendens til hard mage og mister hår - blant annet.. Anonymous poster hash: a1d18...530
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Sjekk jernlager og hemogloobinnivå (hb).. beskriv symptomene dine hos lege så tar han aktuelle prøver:-) lykke til. Ps. Riktig kosthold og trening er også viktig man kan også bli slik du beskriver av nedstemthet/depresjon Anonymous poster hash: 42bc0...991
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Sikker på at du ikke har lavt stoffskifte da? Jeg har det og føler meg lik + fryser lett, har tørr hud, tendens til hard mage og mister hår - blant annet.. Anonymous poster hash: a1d18...530 Jeg måtte inn å Google nå...og omtrent alle symptomer stemmer på meg :/ kan man bli fortete syk og? Anonymous poster hash: c506e...a28
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er HI, og jeg er sjekket for de klassiske sliten-sykdommene, så det feiler meg ikke noe åpenbart. Bare lurte på om det er andre ikke-syke som føler det slik? Jeg trener og spiser noenlunde sunt. Anonymous poster hash: 4080b...b75
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Du burde gå til feks balder klinikken(hvis du bor ved oslo). De kan sjekke deg for allergier(mye nøyere enn hos legen) og lavt stoffskifte. Selvom du ikke har lavt,kan det hende det er lavt for deg. Jeg har det helt likt som deg og tenkte jeg skulle dra dit og sjekke. Er så lei av å alltid være trøtt og sliten. Anonymous poster hash: 883db...d33
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Dårlig kosthold og lite mosjon gir ofte akkurat de symptomene du beskriver. Anonymous poster hash: e2340...69e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Jeg også, ofte sliten, og kan sove leeeenge uten problemer, men prøver å unngå det for da får jeg vondt i hodet. Har ingen grunn til å være så sliten for jeg har mye fritid, og har mulighet til å sove ut flere dager i uken. Jeg er normalvektig, men småspiser ofte snop, men ellers synes jeg at jeg spiser sunt. Tror jeg må begynne å trene. Anonymous poster hash: 4493f...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå