Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Noen som vet hvordan det er der nå i fellesferien? Reiser to uker til USA denne uken, og vil kjøre til Gardermoen. Litt kjedelig å finne ut at det er fullt Tenker da på de billigste plassene, ikke parkeringshuset. Anonymous poster hash: 2a7b4...b95
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Parkerte der i går, de sluser ut plassene utover dagen, så da vi var der var kun P6 åpen. Innen vi hadde satt oss på shuttle bussen hadde de åpnet P5 også. De har over 6000 parkeingsplasser, så burde alltids få plass vil jeg tro. Smart å sette av en halvtime ekstra i tilfelle dere må lete litt Anonymous poster hash: e7282...974
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Søk opp Dalen parkering brukt flere ganger! Anonymous poster hash: e368f...631
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Bør ikke bruke Dalen hvis du er redd for bilen din. Bilene blir parkert på overfyllte jorder et stykke unna og de får seg gjerne en vill ferd før de blir parkert.Du må heller ikke ha noe av verdi liggende i bilen. Mye som har forsvunnet på den parkeringa der. Anonymous poster hash: d2c42...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå