Gå til innhold

Langtidsparkering på Gardermoen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det er der nå i fellesferien? Reiser to uker til USA denne uken, og vil kjøre til Gardermoen.

Litt kjedelig å finne ut at det er fullt ;)

Tenker da på de billigste plassene, ikke parkeringshuset.

 

Anonymous poster hash: 2a7b4...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parkerte der i går, de sluser ut plassene utover dagen, så da vi var der var kun P6 åpen. Innen vi hadde satt oss på shuttle bussen hadde de åpnet P5 også. De har over 6000 parkeingsplasser, så burde alltids få plass vil jeg tro. Smart å sette av en halvtime ekstra i tilfelle dere må lete litt :)

 

Anonymous poster hash: e7282...974

Skrevet

Søk opp Dalen parkering :) brukt flere ganger!

 

Anonymous poster hash: e368f...631

Skrevet

Bør ikke bruke Dalen hvis du er redd for bilen din. Bilene blir parkert på overfyllte jorder et stykke unna og de får seg gjerne en vill ferd før de blir parkert.Du må heller ikke ha noe av verdi liggende i bilen. Mye som har forsvunnet på den parkeringa der.

 

Anonymous poster hash: d2c42...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...