Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hvilken sekk kjøper dere? Beckman, Bergans? Anonymous poster hash: 4da68...d63
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Den som passer barnet best...? Anonymous poster hash: 0339a...2e5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Anbefaler en med lokk og snøring. Glidelås blir raskere ødelagt. Det er ofte lettere å få bøkene nedi sekken når den har snøring også. Hilsen mor til 2 skolebarn som har gjort noen bomkjøp og lærer. Anonymous poster hash: bbab7...887
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Anbefaler en med lokk og snøring. Glidelås blir raskere ødelagt. Det er ofte lettere å få bøkene nedi sekken når den har snøring også. Hilsen mor til 2 skolebarn som har gjort noen bomkjøp og lærer. Anonymous poster hash: bbab7...887 Ha ha, for en hilsen jeg klarte å skrive ned.. Skolebarna har ikke gjort bomkjøoene, det er mora. Anonymous poster hash: bbab7...887
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Vi har tidligere kjøpt Beckman. Vert fornøyd med de. HI Anonymous poster hash: 4da68...d63
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Hvilken sekk kjøper dere? Beckman, Bergans? Anonymous poster hash: 4da68...d63 har kjøpt bergans til dem...synes de sitter godt på. Anonymous poster hash: 00524...093
QueeenBeee Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Vi fikk skolesekk til 1. klassingen vår da de var på besøk på skolen. En orange en som de foretrekker at blir brukt. Er det ikke slik over alt i landet? Eller er det en grunn til at dere velger å ikke bruke denne?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Vi kjøper akkurat den skolesekken de vil ha. I det tilfellet er hovedsaken at barnet liker sekken og har et positivt forhold til den. Om det betyr at jeg må bruke 400,- kr på ny sekk om et eller to år igjen ser jeg det som helt greit. Jeg er "fornuftig" i det meste, men når det gjelder skolesekk og penal er det bare hva barnet ønsker seg som gjelder. Anonymous poster hash: 5eb29...0a4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Vi fikk skolesekk til 1. klassingen vår da de var på besøk på skolen. En orange en som de foretrekker at blir brukt. Er det ikke slik over alt i landet? Eller er det en grunn til at dere velger å ikke bruke denne? Her får ikke førsteløassingene sekk, men de får refleksvest (i størrelse L ) Anonymous poster hash: 5eb29...0a4
Edelweis Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Her får de ikke skolesekk. Har kjøpt beckmann og vært fornøyd. De får velge den selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Ungene her får ikke skolesekk. Hi Anonymous poster hash: 4da68...d63
Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Vi fikk skolesekk til 1. klassingen vår da de var på besøk på skolen. En orange en som de foretrekker at blir brukt. Er det ikke slik over alt i landet? Eller er det en grunn til at dere velger å ikke bruke denne? I Oppland får de ikke sekk. Vi har skaffet Beckman
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Beckman. Kjempe fornøyd med den. Anonymous poster hash: 2cb4a...946
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Her får de heller ikke noe skolesekke eller refleksvesker. Får blyanter og viskelær Vi har kjøpt Beckman. Og har vært veldig fornøyd med de Anonymous poster hash: 1d6ff...982
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Våre har også hatt sekker fra Beckman. Ungene har likt dem, men jeg har hatet dem. De er for smale til at det er greit å få inn mapper av A4 størrelse som ungene får på skolen og selv om de ser store ut er det nesten ikke plass til en mappe, en matboks og en drikkeflaske. Anonymous poster hash: 5eb29...0a4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Våre har også hatt sekker fra Beckman. Ungene har likt dem, men jeg har hatet dem. De er for smale til at det er greit å få inn mapper av A4 størrelse som ungene får på skolen og selv om de ser store ut er det nesten ikke plass til en mappe, en matboks og en drikkeflaske. Anonymous poster hash: 5eb29...0a4 I all verden... Hva slags Beckman-sekk har dere hatt da? Jenta mi har Beckman og har daglig med seg flere a4-mapper, bøker, stor matboks og drikkeflaske. Fremdeles er det plass igjen i sekken. Vi er med andre ord godt fornøyd med Beckman. Anonymous poster hash: 84c31...f05
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #17 Skrevet 7. juli 2014 Hvilken sekk kjøper dere? Beckman, Bergans? Anonymous poster hash: 4da68...d63 Er fornøyd med beckman! Hilsen snart 5. Og 2. Klassemamma (hjelpes så tiden går!) Anonymous poster hash: cfd91...2b3
Gjøkeredet③ Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Vi har landet på Bergans. Den satt best på min lille 1. klassing
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #19 Skrevet 7. juli 2014 Har tre skolebarn (1. og 5. og 8. klasse) og alle har Beckmann, har aldri hatt noe annet enn Beckmann vi. Veldig fornøyd med både kvalitet, passform og funksjon. Har ingen problemer med å få plass til A4 meldemappe, A4 kladdebøker, lesebøker, matboks og drikkeflaske her ihvertfall. Den drikkeflaskelommen på siden er helt genial, så slipper flasken ligge i samme rom som bøkene (i tilfelle lekkasjer). "Gymbag'en" er også super, fin passform og knepping over brystet. Den bruker vi mye på tur privat, og ungene bruker den på skolen når de har turdager og uteskole (de bruker ikke gymtøy i 1.klasse). Anonymous poster hash: ff45a...f9c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #20 Skrevet 7. juli 2014 Her måtte det bli Beckmann. Venninna som er året eldre har det. Jeg synes de er håpløst tunge, men de har god "romløsning" osv. Det er veldig bra tilpasningsmuligheter for det enkelte barn. Anonymous poster hash: db0b6...ad1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #21 Skrevet 7. juli 2014 Kjøpte Beckmann i fjor til største og jeg kjøpte samme type til nestemann i år. De har valgt sine sekker selv. Anonymous poster hash: 5c7bf...c85
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #22 Skrevet 7. juli 2014 Vi kjøper akkurat den skolesekken de vil ha. I det tilfellet er hovedsaken at barnet liker sekken og har et positivt forhold til den. Om det betyr at jeg må bruke 400,- kr på ny sekk om et eller to år igjen ser jeg det som helt greit. Jeg er "fornuftig" i det meste, men når det gjelder skolesekk og penal er det bare hva barnet ønsker seg som gjelder. Anonymous poster hash: 5eb29...0a4 Ja, det høres jo kjempelurt ut....... Det viktigste bør vel være at sekken sitter godt på barnets rygg!! Noen passer Bergans sine modeller, andre passer Beckman sine osv...... Det finnes dog mange "kule" sekker som sikkert ungene liker, men som er helt bånn ergonomisk sett! Anonymous poster hash: fee56...aca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #23 Skrevet 7. juli 2014 Vi kjøper akkurat den skolesekken de vil ha. I det tilfellet er hovedsaken at barnet liker sekken og har et positivt forhold til den. Om det betyr at jeg må bruke 400,- kr på ny sekk om et eller to år igjen ser jeg det som helt greit. Jeg er "fornuftig" i det meste, men når det gjelder skolesekk og penal er det bare hva barnet ønsker seg som gjelder. Anonymous poster hash: 5eb29...0a4 Ja, det høres jo kjempelurt ut....... Det viktigste bør vel være at sekken sitter godt på barnets rygg!! Noen passer Bergans sine modeller, andre passer Beckman sine osv...... Det finnes dog mange "kule" sekker som sikkert ungene liker, men som er helt bånn ergonomisk sett! Anonymous poster hash: fee56...aca Skal noe til å finne en unge som ikke passer Beckmannsekkene, de kan jo justeres i alle retninger.... Anonymous poster hash: ff45a...f9c
pifi med tre nurk Skrevet 7. juli 2014 #24 Skrevet 7. juli 2014 Kjøpte beckmann til skolestarteren her og. Virker super!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #25 Skrevet 7. juli 2014 Min snart 3.klassing har Troll, knallgod sekk Anonymous poster hash: ffe61...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå