Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Med tydelig O eller som "Rågaland"? Og hvor kommer du fra? Anonymous poster hash: 87541...2b4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland som det skrives, er fra Bergen! Anonymous poster hash: 000bb...3c2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Tydelig o, jeg er fra Randaberg. Anonymous poster hash: acd47...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland - trønder Anonymous poster hash: fb65a...f43
Surogvanskelig Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland. Fra Rogaland. Rågaland? Aldri hørt
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland. Kommer fra Telemark. Anonymous poster hash: d38bd...be6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland, med O. Er det virkelig noen som uttaler det med å? Anonymous poster hash: 6a0a5...fc0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland, er fra Nordland Anonymous poster hash: e4aa4...4e5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Rågaland Østlandet Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N? Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Rogalan, med O og uten D - er fra Finnmark Anonymous poster hash: a30a7...c75
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Med O - er fra Oslo Anonymous poster hash: 3430f...4bd
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Rågaland Østlandet Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N? Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Rågaland ØstlandetUttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N? Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-) Ja og unnskyld, det var ikke meningen å virke som en bedreviter eller noe. Jeg ble usikker bare. Unnskyld for at jeg ikke var litt tydeligere når jeg spurte. Men jeg måtte faktisk spørre ei venninne av meg som er fra Særp. : P Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Rogaland, kommer fra Østlandet. Anonymous poster hash: bd0b9...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #17 Skrevet 7. juli 2014 "Roogalan" østlandet Anonymous poster hash: 18830...0d6
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Rågaland ØstlandetUttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N? Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-) Ja og unnskyld, det var ikke meningen å virke som en bedreviter eller noe. Jeg ble usikker bare. Unnskyld for at jeg ikke var litt tydeligere når jeg spurte. Men jeg måtte faktisk spørre ei venninne av meg som er fra Særp. : P Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e Nei nei, oppfattet det overhodet ikke sånn :-) bare vanskelig å skrive på samme måte som man snakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå