Gå til innhold

Hvordan uttaler dere Rogaland?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tydelig O eller som "Rågaland"?

Og hvor kommer du fra?



Anonymous poster hash: 87541...2b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rogaland som det skrives, er fra Bergen!



Anonymous poster hash: 000bb...3c2
Skrevet

Tydelig o, jeg er fra Randaberg.

 

Anonymous poster hash: acd47...b3f

Skrevet

Rogaland - trønder

 

Anonymous poster hash: fb65a...f43

Skrevet

Rogaland. Fra Rogaland. Rågaland? Aldri hørt

Skrevet

Rogaland. Kommer fra Telemark.



Anonymous poster hash: d38bd...be6
Skrevet

Rogaland, med O. Er det virkelig noen som uttaler det med å?

 

Anonymous poster hash: 6a0a5...fc0

Skrevet

Rogaland, er fra Nordland

 

Anonymous poster hash: e4aa4...4e5

Skrevet

Rågaland :) Østlandet

Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N?

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Skrevet

Rogalan, med O og uten D - er fra Finnmark



Anonymous poster hash: a30a7...c75
Skrevet

Med O - er fra Oslo



Anonymous poster hash: 3430f...4bd
Gjest Sekretøsa
Skrevet

 

 

Rågaland :) Østlandet

Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N?

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-)

Skrevet

 

 

Rågaland :) Østlandet

Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N?

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-)

 

Ja og unnskyld, det var ikke meningen å virke som en bedreviter eller noe. Jeg ble usikker bare. Unnskyld for at jeg ikke var litt tydeligere når jeg spurte. Men jeg måtte faktisk spørre ei venninne av meg som er fra Særp. : P

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Skrevet

Rogalainnj med tjukk "n". (trønder)

Skrevet

Rogaland, kommer fra Østlandet.

 

Anonymous poster hash: bd0b9...bd4

Skrevet

"Roogalan" ;) østlandet



Anonymous poster hash: 18830...0d6
Gjest Sekretøsa
Skrevet

 

 

 

 

Rågaland :) Østlandet

Uttaler man D'en på Østlandet? Jeg trodde det ble til en tykk N?

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Nei, selvsagt ikke. Jeg glemte å sløyfe den ;-)

Ja og unnskyld, det var ikke meningen å virke som en bedreviter eller noe. Jeg ble usikker bare. Unnskyld for at jeg ikke var litt tydeligere når jeg spurte. Men jeg måtte faktisk spørre ei venninne av meg som er fra Særp. : P

 

Anonymous poster hash: 5f3b4...f2e

Nei nei, oppfattet det overhodet ikke sånn :-) bare vanskelig å skrive på samme måte som man snakker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...