Gå til innhold

Alder, bosted og evnt flere barn?


Trehest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 akkurat ;) gravid med nr 3, antatt termin 25 mars :)

Kjekt å se at noen er fra Stavanger :)

 

24 her, fra sandnes :) førstemann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

27 akkurat ;) gravid med nr 3, antatt termin 25 mars :)

Kjekt å se at noen er fra Stavanger :)

 

24 her, fra sandnes :) førstemann:)

 

Så kjekt og gratulere :D Dette er jo min 3 men sambo sin første :) kansje vi ses i til barseltreff om noen mnd ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 33 år, venter min nr 3 og samboerns nr 3. Hvis alt går bra denne gangen er det altså 5 barn. Det skal sies at alderspennet er stort her da;) mine to barn er minst. De er 6 og 7 år. De andre to er eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36år fra Bergen og ventet nr2 har en gutt fra før som var 2år i april. Gleder oss til vi blir fire ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år fra Oslo - vi har en sønn fra før som blir 7 år i oktober. Lenge siden sist så dette blir spennende :)

Antatt termin er 23. Mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år fra Moss, 2 jenter på 8 og snart 7 fra før, men første barn til mannen min. Termin ca 1 mars, så spennende.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år, fra Telemark. Venter nr 3. Han en sønn på 7 og ei datter på 4. Antatt termin er 25 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på her jeg også da jeg akkurat har testet postitivt :D

25 år, antatt termin er 25 mars. Ingen barn fra før av, og gleder meg veldig! Akkurat nå bor jeg i Fredrikstad, men kommer nok til flytte litt nærmere Oslo i løpet av høsten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her igjen med ny termin! :D Er 26 og bor i Sandnes. Dette er mitt andre svangerskap, første endte opp i en SA, er ca 8+3 og nå venter vi tvillinger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, fra Bergen, men bor på Osterøy utenfor Bergen, har 2 gutter fra før, en på 6 år og en på 2 år :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, bor i finnmark og venter min første rundt 25 mars. Er bonusmor til to: en gutt på snart 9 og en jente på 6:) gleder meg veldig til å få en egen liten krabat:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, jah.. Var litt kjapp i uttalelsen ser jeg :P har nylig flyttet fra Stavanger til klepp ;) Tror jeg hadde glemt det når jeg skrev det første ;)

 

Født og oppvokst i Stav, men bosatt på Kleppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...