Gå til innhold

Er det noen som "ser" her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt seriøs. :P første gang jeg prøver meg på sånt

 

under flytting mistet jeg to håndlagde kopper, og ett glass, og en håndlaget skål, de har ikek så mye materiell verdi, mer verdi for meg. ene koppen er rødbrun, den andre er brunsvart med lilla på innsiden, glasset rommer en halv liter og er rundt, skålen er gråbrun med prikkemønster på utsiden.


Anonymous poster hash: 6964b...ae1



Anonymous poster hash: 6964b...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...