Gå til innhold

What to do...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen var het i går og hentet jenta vår på 7. Hun skal være hos far i 2 uker nå i ferien. Vi har fram til nå hatt 50/50, altså at hun har bodd annenhver uke. Har blitt enige om at nå etter ferien skal hun bo her fast og være hos far en ettermiddag i uka og annenhver helg. Dette er noe hun har gitt uttrykk for at hun vil selv. (Har ikke spurt direkte, hun skal slippe å velge forelder selv)

Da de skulle dra snakket vi om at vi må finne en dag å snakke med jenta vår om dette, da far sier han gruer seg. Det skjønner jeg, men sier at han kanskje ikke bør være lei seg så jenta ser det (pga samvittigheta hennes)... Da presterer far å si at det gjør jo ingenting, for da får hun mulighet til å tenke seg om!

Blir helt målløs jeg....

I D I O T! ! Stakkars jenta vår...

Måtte bare få det ut en plass...

Anonymous poster hash: 15aaa...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Eksen var HER

Skrevet

Jeg håper den målløsheten din var av det korte slaget slik at du fikk fortalt ham hvilken idiot han er!? Forhåpentligvis er det han som tenker seg om!

Anonymous poster hash: 0a3c3...216
Skrevet

Det håper jeg også! ...men tviler, siden han ikke klarer å tenke på særlig annet enn seg selv...

Skrevet

Har det likt her. Far snakker med dattera si om samvær, hun blir straks 7. Har prøvd å forklare ham at det går ut over hennes samvittighet, men han svarer faktisk med : Men hva med meg da? Jeg blir jo lei meg fordi hun vil være hjemme! Jiiises, kan foreldre slutte å bruke barne i samværsaker!

Anonymous poster hash: 1d19c...2b6
Skrevet

Du får si til ham at hvis han ikke kan la være å gi datteren deres dårlig samvittighet så bør han egentlig ha samvær med tilsyn.

Anonymous poster hash: f5e02...17d

Gjest 4+engel
Skrevet

Huff ja... stakkar jenta! Håper han tenker seg om litt. Vil nok gjerne at hun skal forandre mening om hvor hun helst vil være mest...

Skrevet

Godt å høre det er noen der ute som er enig med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...