Gå til innhold

Å handle via eBay er fantastisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig mange fine kjoler til under 100 kr! Kjøpte en nydelig cocktail kjole nå. Fri frakt. Har handlet til barna der også tidligere. Flere som har oppdaget slike godbiter?

Anonymous poster hash: e2ba3...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler mye på ebay ja. Hvis jeg f.eks finner noen klær i norske butikker (type amerikanske merkeklær som Ralph Lauren, Levis osv) så sjekker jeg alltid om de har det på ebay og da er det gjerne under halve prisen :)

Anonymous poster hash: 461f3...a1d

Skrevet

Jeg er så dårlig på å finne fram. Hvordan finner dere klærne?

Anonymous poster hash: c30f6...43a

Skrevet

Man velger kategori først. Så klikker man seg inn på det man skal se på, f.eks fashion.

Skrevet

Elsker ebay! Har spart flere tusen av å handle der i mange år:-)

Anonymous poster hash: 78f06...0b7

Skrevet

Om du akkurat har oppdaget ebay og liker det, så anbefaler jeg deg på ingen måte å bli medlem av div ebay-grupper på facebook. Det gjør bare vondt i kontoen ;-) 

Skrevet

Om du akkurat har oppdaget ebay og liker det, så anbefaler jeg deg på ingen måte å bli medlem av div ebay-grupper på facebook. Det gjør bare vondt i kontoen ;-)

Hehehe, må si meg enig der;-)

Anonymous poster hash: 78f06...0b7

Skrevet

Betaler dere med en gang eller får dere faktura? Må det være Max 200 inkludert frakt?

Anonymous poster hash: 7793a...5d0

Skrevet

Betaler kun med paypal, da har man en sikkerhet om man feks ikke får varen. Tollgrensa er utenom frakt, så du kan bestille noe som koster 199 norske. Vær obs på at dette gjelder totalt kjøp i en forsendelse fra samme leverandør. 

Skrevet

Betaler kun med paypal, da har man en sikkerhet om man feks ikke får varen. Tollgrensa er utenom frakt, så du kan bestille noe som koster 199 norske. Vær obs på at dette gjelder totalt kjøp i en forsendelse fra samme leverandør.

Toll betaler man bare når man bestiller klær og mat, men vet du hvordan det er med momsen? Hvordan betaler man den? Kan det være at man 'slipper' det?

Anonymous poster hash: eabb1...bb2

Skrevet

Det er dritbillig på ebay.

Kjøpte noen converse sko der til 7 kroner en gang. Beste skoene jeg har hatt. Selv om de var fake.

Men noen som vet hvor disse billige varene kommer fra?? Er det barnearbeid eller hva?

Får litt dårlig samvittighet når jeg handler så utrolig billige ting fra f.eks. Kina.

Skrevet

Huff, jeg har aldri tenkt på at det kan ligge barnearbeid bak... :( De fleste varer som jeg har kjøpt har vært USA og Canada, så jeg syns det er vanskelig å finne ut av.

Jeg betaler også med Paypal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...