Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 De har vert der siden 7.30 og jeg har kjekke planer for dem. Visste ikke om dette da jeg leverte så har ikke gitt beskjed. Anonymous poster hash: 2b415...e12
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Nei. Hadde eg glatt gjort (og har gjort, mannen glømte ho skulle på helsestasjonen og leverte ho i bhg. Då eg måtte hente ho var avdelinga på spontantur, henta ho i hagen til eit av dei andre barna).
Salvador Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Nei Jeg hadde gjort det med min hver dag om jeg kunne! Tror barna dine ville satt stor pris på det! Så bare å hente! Man behøver vel ikke gi beskjed når man skal hente? Med mindre de er på utflukt eller noe?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Ville gitt beskjed nå eller hentet tvert. Her kunne jeg ikke gjort det siden de skal spise og noen barn legges. Anonymous poster hash: dc866...614
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Er vel bare å ta en telefon å høre hvor de er og hva de driver med slik at du vet det er greit å hente. De nekter deg ikke å ta med barna tidlig tross alt. Men når du henter slik kan det hende de er på tur så du må hente annet sted en i bhg og det kan hende de driver med noe som gjør at barna ikke er overlykkelige for å hentes tidlig. Men der kjenner du ditt barn best Anonymous poster hash: f333c...6a8
me_87 Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Nei det har jeg selv gjort:) Forklarte bare de ansatte at jeg kom rundt halv 12 fordi vi skulle på besøk til besteforeldrene hans,å da sa de ikke noe på det.
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Det må du gjøre.ungene elsker det når de blir hentet tidligere enn ventet😃
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Nei, og som de andre skriver så er det lurt å ta en telefon til barnehagen først, før du drar og henter barnet mtp utflukter. Den siste har jeg titt og ofte vært og hentet dem tidlig siden vi får plutselig besøk av familien hans, og da er det kjekt for ungene å få møte dem. Dessuten er det ferietid på barnehagen, og da er det veldig få unger der, så det er sikkert ikke _så_ stas å være på barnehagen om dagen!?! Anonymous poster hash: b75bf...495
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Bare å hente! Jo tidligere jo bedre! Anonymous poster hash: cb9a9...420
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Ville gitt beskjed nå eller hentet tvert. Her kunne jeg ikke gjort det siden de skal spise og noen barn legges. Anonymous poster hash: dc866...614 Du kunne ikke gjort det fordi de skal spise og noen barn legges?? Jeg har no gjort dette flere ganger, hentet de midt under lunsjen og det er bare gøy for de! Personalet har aldri noe imot at et barn hentes, bare det ikke er flere ganger i uken så tidlig. Anonymous poster hash: 6f747...fa4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Ville gitt beskjed nå eller hentet tvert. Her kunne jeg ikke gjort det siden de skal spise og noen barn legges. Anonymous poster hash: dc866...614 Du kunne ikke gjort det fordi de skal spise og noen barn legges?? Jeg har no gjort dette flere ganger, hentet de midt under lunsjen og det er bare gøy for de! Personalet har aldri noe imot at et barn hentes, bare det ikke er flere ganger i uken så tidlig. Anonymous poster hash: 6f747...fa4 Her er det snakk om å ta hensyn og ikke forstyrre spisingen eller leggingen. En forespørsel fra de ansatte og vi som foreldre respekterer det. 11 henter vi, men aldri 11.30. Er ikke så vanskelig Anonymous poster hash: dc866...614
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Hadde absolutt hentet ungene så fort jeg bare kunne. Anonymous poster hash: 9f734...c73
*Nøtta* Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Det er da ikke teit å hente sine egne barn når man måtte ønske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå