Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 - Den 20.06.14 bestilte jeg to varer fra Ugly Childrens Clothing sin nettbutikk som hadde salg på varer akkurat da. - Fikk bekreftelse, tiden gikk, og den 26.06 fikk jeg en mail fra dem om at de beklaget sen levering. Det var pga salget osv. De skulle ha sendt ut varene i løpet av 10-14 dager. - idag har det gått 14 arbeidsdager (regnet ikke med søndagene), og jeg kom til å tenke på denne pakken. Jeg gikk inn i nettbanken og sjekket siste transaksjoner. De skrev i mailen: "Til informasjon så vil summen for ordren stå som «reservert» på din konto/kontoutskrift. Dvs at den er holdt av. Selve trekket skjer når vi sender varen" Jeg fant ingen reservert transaksjon til Ugly CC. Hva skal det stå i nettbanken? Fikk bekreftelse på kjøpet. Hva betyr dette?... Anonymous poster hash: 8358c...766
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Nytter ikke å komme her med spørsmål fra klesbutikker på nett (De eldre mødrene her arver jo bare klær). Har forsøkt å spørre her før, men forgjeves Anonymous poster hash: ce77f...c45
kråkemamma Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg fikk pakken på fredag. Bestillte den dagen det var salg og nettsidekræsj.. Så kan jo være at den kommer straks? Jeg har ikke sjekket kontoen om hva det står der.
Amazone Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har samme opplevelse som deg, Hi. Handlet den 20., så da at det var reservert beløp, men denne reserveringen finner jeg ikke nå. Pakken er på vei i posten, har jeg fått mld om. Spent på om det kanskje ligger ved giro?
MamsenMedToSmå Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Jeg handlet også den 20. Og fikk samme Mail som deg. Fikk pakken på fredag som var. Fikk ikke alt jeg hadde bestilt da noe var utsolgt. Handler nok ikke der igjen, med mindre de får et system som kan håndtere stor pågang ved salg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Ikke noe i posten idag, kanskje i morgen? Ja, kanskje det er giro, men merkelig da, fikk kreftelse på kjøp med Visa. Anonymous poster hash: 8358c...766
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Funket å pushe på her, for nå kom det plenty med svar Omvendt psykologi <3 Anonymous poster hash: ce77f...c45
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Funket å pushe på her, for nå kom det plenty med svar Omvendt psykologi <3 Anonymous poster hash: ce77f...c45 Takk Anonymous poster hash: 8358c...766
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Jeg handlet også der samme dag, fikk beskjed om at kjøpet var gjennomført, men ingen mail eller pakke. Må sjekke om beløpet er trekt kanskje... Anonymous poster hash: 2bf90...6ed
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Jg kan nemlig ikke finne at beløpet er trekt, men dersom det er tilfelle, er det jo veldig merkelig at jeg 6 dager etter bestillingen fikk mail om at pakken min skulle være her ila 14 dager... Har sendt mail, håper på svar straks!! Anonymous poster hash: 8358c...766
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Spennende å se om den dukker opp idag da ikke fått beskjed om at den ikke kommer til å dukke opp pga alt var utsolgt eller noe (det skulle de i så fall gitt beskjed om, så man ikke bare går i uvisshet og venter på en pakke...) Anonymous poster hash: 8358c...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå