Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Kroppen min føles ut som gele... den har bare lyst til å klappe sammen.Klarer meg gjennom frokost, men etter den blir jeg helt spaghetti. Må ut på tur med barn og hund, og det er virkelig en påkjenning. Kjemper meg etterpå gjennom de siste timene til ungen skal ha dupp, så går det bedre resten av dagen.Skjønner bare ikke hva det kan være? Er jo egentlig en aktiv person, men energien er borte. Føles litt ut som slik det gjorde i graviditeten, klarte knapt å spise fordi jeg ble helt gele i etterkant, da manglet jeg jern.Kan jeg mangle noe nå også?Skal ta meg en tur til legen tror jeg! Anonymous poster hash: 6b04c...526
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Det kan være tegn på utmattelse (Me) eller det kan skyldes kosthold,kroppen min blir gele (mister all kraft i muskler og får nummen følese i armer,om jeg spiser citrus). Anonymous poster hash: 800ca...106
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Sånn er jeg når jeg har influensa. Trenger ikke å være ME. Svært så overdrevent alt er her inne! Anonymous poster hash: c0b92...0a9
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Utmattelse må ikke være me. Det er nok skrevet i parantes av en grunn. Det kan også være forbigående utmattelse. Jeg har det likt. Kjemper meg ofte gjennom dagen. Jeg har me, men det som gjør at jeg er så dårlig de dagene, slik som du beskriver kan være stress, ekstremt lite mat over flere dager, lite søvn, overanstrengelse. Det kan også være lite jern, lite andre vitaminer, stoffskifte osv. Hvis du har hatt det en stund ville jeg tatt blodprøver hos legen for å ev. utelukke en del slik at det kan være lettere å finne ut hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå