Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Vi har prøvd hver dag i månedsvis uten hell. Babyen bare brekker seg og klarer ikke vann. Det er så varmt her nå at jeg må tilby mer å drikke enn bare mme og tilskuddsblanding til måltid. Ungen er 7,5 mnd. Tips til hva jeg kan prøve? Vurderer å ha i litt smoothie i vannet bare for å få en liten smak på det, men da føler jeg vi er like langt.. Anonymous poster hash: 0c487...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Vi begynte med å gi vann til grøten, da blir de ofte tørste. Prøv deg frem med temperatur på vannet, noen liker romtemperert, andre vil ha litt kjølig. Det kan funke å ha i litt smak og tynne ut gradvis over noen dager (f.eks. sviskesaft for babyer som jo ikke er tilsatt sukker). Anonymous poster hash: 5f3a5...139
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Supert, vann tilsatt litt sviskedrikk er herved laget Håper det funker. Takk for tips! Anonymous poster hash: 0c487...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg satte et par tutekopper rundt i stua, f eks en på salongbordet og en blant lekene. Da fant han de selv og de ble straks litt mer spennende å prøve og han var ikke på langt nær så skeptisk som han var ved matbordet. Anonymous poster hash: f8d27...946
Modesty Blaise. Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Her har det kun drikkeflaske som var ok. Og ikke de kjedelige for babyer, men når hun fikk drikke av min flaske så var alt bare topp Så lille jenta satt å drakk av denne typen http://www.gocontigo.com/water-bottles/autospout-addison-water-bottle-825.html Nå har hun fått sin egen som er mindre, og kan også drikke av kopp, men dette er fremdeles favoritten
Lille krøll Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Min drakk bare av imsdalflasker som liten. Søl overalt men når det var så varmt at hun trengte vann var ikke søl et stort problem.
MammantilNurket Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Min mormor sier at man kan forsøke å gi vann på skje
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Tok agurk skiver i vannet her,da ville han ha det med engang, ble litt mer smak da, han var 4,5 mnd, nå er han 17mnd og elsker vanlig springvann
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Takk for tips Sviskedrikk i vannet ble ingen suksess. Skvisa ut vannet fra en vannmelonbit og tilsatte det som smak i vannet, også uten hell til tross for sat det var meget populært med vannmelon i babyfeederen. Prøvde å bytte flasker også, men nei, liten bestemt baby Skal prøve med skje i morgen og se om han kan tollerere vann på den måten, men tilsetter vannmelon:) Anonymous poster hash: 0c487...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå